  • 21. Data: 2010-05-26 12:04:39
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: bans <g...@o...pl>

    > Bzdurnymi do tego stopnia, że jeszcze nie spotkałem w kraju ronda, na
    > którym obowiązują te przepisy -

    To mało jeździsz, albo po prostu jedziesz na pałę i brak znaku z
    przyzwyczajenia ignorujesz.

    --
    bans

  • 22. Data: 2010-05-26 12:07:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Maj, 11:53, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > jest dokładnie odwrotnie i zamiast
    > zmienić przepis stawia się miliony znaków - gdzie tu sens i logika?

    przepis zmienili ;) kiedys bylo wlasnie tak, ze bedacy juz na rondzie
    mial pierszenstwo...
    i wraz z ta zmiana stawiali na gwalt znaki A-7...

    WS

  • 23. Data: 2010-05-26 12:08:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bans" <g...@o...pl> wrote in message news:htirr2$j3f$1@mx1.internetia.pl...

    > To mało jeździsz, albo po prostu jedziesz na pałę i brak znaku z
    > przyzwyczajenia ignorujesz.

    Pytanie, po co tak przepisy komplikowac, skoro znakomita wiekszosc rond daje
    pierwszenstwo pojazdom na nim? Polska, i tyle.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-05-26 12:09:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "bans"

    > To mało jeździsz, albo po prostu jedziesz na pałę i brak znaku z
    > przyzwyczajenia ignorujesz.

    Jasne, ty dużo jeździsz i nie jeździsz na pałę a takich rond spotykasz
    na pęczki.
    Fajna dyskusja się kroi, tyle, że nie rozmawiamy o tym ile i jak jeżdżę
    JA, tylko o przepisie, który moim zdaniem należało by zmienić. Czy poza
    osądem mojej osoby coś jeszzce przychodzi Ci do głowy?

  • 25. Data: 2010-05-26 12:11:06
    Od: Leszek \"QSi\" Pasoń <c...@w...o2.pl>

    Dnia 26-05-2010 o 11:32:46 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <c...@w...o2.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:op.vda3areyfq3tv0@32586787ae77465...

    > ale tutaj dales pokaz, ze jednak nie wiesz zbyt wiele o tworze zwanym
    > rondem

    ale kieruje sie zdrowym rozsadkiem, ktorego uzasadnienie dalem wczesniej.

    --
    Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
    Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

  • 26. Data: 2010-05-26 12:15:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "WS"

    > przepis zmienili ;) kiedys bylo wlasnie tak, ze bedacy juz na rondzie
    > mial pierszenstwo...
    > i wraz z ta zmiana stawiali na gwalt znaki A-7...

    Nie chciałem się wymądrzać, bo nie byłem pewien czy dobrze pamietałem,
    ale wydawało mi się, że w czasach gdy zdawałem PJ było właśnie tak jak
    napisałeś i żadne znaki nie były potrzebne - chyba czas wrócić do
    normalnych rozwiazań.

  • 27. Data: 2010-05-26 12:17:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > ale wydawało mi się, że w czasach gdy zdawałem PJ było właśnie tak jak
    > napisałeś i żadne znaki nie były potrzebne - chyba czas wrócić do

    To nie pierwszy idiotyczny przepis. Tu, gdzie mieszkam ograniczenie
    predkosci nie jest anulowane przez skrzyzowanie. Wystarczy wtedy postawic
    jeden znak z nowym ograniczeniem, zamiast 40 po drodze.

    Parkowanie? Linie namalowane na jezdni (fakt, sniegu mniej), nie ma
    obowiazku spamietywac kazda tabliczke po drodze, zeby wiedziec czy wolno czy
    nie wolno sie zatrzymac.

    Ronda? Domyslnie pierwszenstwo ma pojazd na rondzie i tyle, nie ma potrzeby
    kolejnych znakow przy kazdym wjezdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-05-26 12:19:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <c...@w...o2.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:op.vda48szdfq3tv0@32586787ae77465...

    > ale kieruje sie zdrowym rozsadkiem, ktorego uzasadnienie dalem wczesniej.

    kierujac sie zdrowym rozsadkiem, tak gdzie powinienes kierowac sie
    przepisami, mozesz sobie i komus zrobic krzywde

  • 29. Data: 2010-05-26 12:20:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.rec.rowery.]
    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Czaja"
> [...]
    >ale wydawało mi się, że w czasach gdy zdawałem PJ było właśnie tak jak
    >napisałeś i żadne znaki nie były potrzebne - chyba czas wrócić do

    Oczywiście. Jak tylko wypowiemy Konwencję Wiedeńską.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 30. Data: 2010-05-26 12:20:58
    Od: Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>

    W dniu 10-05-26 10:12, CUT pisze:

    > No spoko, tyle, że ja tam widzę znaki. Jakby przyjąć, że ich nie ma to
    > jeżdżą niezgodnie z przepisami. Na rondzie bez znaków to wjeżdżający ma
    > pierwszeństwo.

    Uuuu... no to gratuluję znajomości przepisów.

    --
    pzdr,
    frankie.