  • 31. Data: 2010-05-26 12:22:21
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.rec.rowery.]
    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Frankie"
    >Uuuu... no to gratuluję znajomości przepisów.

    Może byś najpierw sprawdził, zanim zaczniesz się kompromitować jeszcze
    bardziej.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 32. Data: 2010-05-26 12:23:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Nie chciałem się wymądrzać, bo nie byłem pewien czy dobrze pamietałem,
    > ale wydawało mi się, że w czasach gdy zdawałem PJ było właśnie tak jak
    > napisałeś i żadne znaki nie były potrzebne - chyba czas wrócić do
    > normalnych rozwiazań.

    wtedy tez to zjedzajacy z ronda z wewnetrznego pasa mial pierwszenstwo przed
    jadacym po pasie zewnetrznym, a zawracajacy na zwyklym skrzyzowaniu musial
    wszystkim ustapic pierwszenstwa, wiele przepisow sie zmienia, niestety nie
    zawsze na lepsze

  • 33. Data: 2010-05-26 12:24:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Maj, 12:17, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > To nie pierwszy idiotyczny przepis.
    zmienili, bo cala Europa tak ma ;), zreszta chyba (nie chce mi sie
    szukac) bylo to niezgodne z ratyfikowana przez nas konwencja
    wiedenska...
    teraz jest kosekwentnie - pierszenstwo z prawej strony dgy znaki nie
    mowia inaczej...

    > Tu, gdzie mieszkam ograniczenie
    > predkosci nie jest anulowane przez skrzyzowanie. Wystarczy wtedy postawic
    > jeden znak z nowym ograniczeniem, zamiast 40 po drodze.

    A co z tymi, co wjezdzaja na skrzyzowaniu? Szklane kule macie na
    wyposazeniu? ;) Czy przed skrz. (na innych drogach) tez powtarza sie
    to ograniczenie?

    WS

  • 34. Data: 2010-05-26 12:25:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4bfcf60a$...@n...home.net.pl...

    > Uuuu... no to gratuluję znajomości przepisów.

    kolejny ;)
    jakbys przeczytal wszystkie posty, to juz bys wiedzial ze sobie gratulujesz
    :)

  • 35. Data: 2010-05-26 12:29:51
    Od: "Fenio" <n...@m...pl>

    Frankie" <"frankie[blablabla] wrote:
    > Uuuu... no to gratuluję znajomości przepisów.

    Co napisał żle ? W czym się z nim nie zgadzasz ?

  • 36. Data: 2010-05-26 12:29:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000prs.googlegroups.com...

    > Szklane kule macie na wyposazeniu? ;)

    ale co chcesz, u nas ustawodawca tez uwaza ze na drodze same wrozki jezdza,
    odkad zlikwidowano przepis mowiacy ze zawracajacy na skrzyzowaniu musi
    wszystkim ustapic pierwszenstwa

  • 37. Data: 2010-05-26 12:30:23
    Od: bans <g...@o...pl>

    > Fajna dyskusja się kroi, tyle, że nie rozmawiamy o tym ile i jak jeżdżę
    > JA, tylko o przepisie, który moim zdaniem należało by zmienić.

    Po pierwsze - wielokrotnie po takchich rondach jechałem, pierwsz z
    brzegu - miasteczko Strumień na Śląsku i rondo z rynkiem w środku (o
    ile czegoś nie zmienili, dawno tam nie byłem)

    Po drugie - to co dla ciebie jest uproszczeniem, dla mnie jest
    niepotrzebnym komplikowaniem przepisów. Jest znak - ustępuję
    pierwszeństwa. Nie ma znaku - zasada prawej ręki.

    Ruch na rondzie zdefiniowano dzięki przepisom i znakom istniejącym
    wcześniej, nie ma potrzeby definiowania nowych zasad służących _tylko_
    po to, żeby uregulować ruch na rondzie - ot, brzytwa Ockhama w
    zastosowaniu do przepisów drogowych ;)

    A że niektóre epsilony nie potrafią tego ogarnąć, no cóż... Takim nie
    pomożesz zmianą przepisów dotyczących ronda, bo to i tak dadzą dupy w
    innym miejscu...

    --
    bans

  • 38. Data: 2010-05-26 12:30:37
    Od: Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>

    W dniu 10-05-26 12:29, Fenio pisze:

    > Co napisał żle ? W czym się z nim nie zgadzasz ?

    Dlaczego nie zgadzam? Napisałem, że gratuluję ;-)

    --
    pzdr,
    frankie.

  • 39. Data: 2010-05-26 12:31:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 11:31, szerszen pisze:

    > dwie sprawy, kultura jako taka, a co wazniejsze jak mysle, liczba
    > mieszkancow i samochodow, nie wyglada na to, aby i jednych i drugich
    > bylo tam specjalnie duzo

    Pisałem tu już o tym.
    Pewien czas spedziłem w Egipcie. Kair ma 7 000 000 mieszkańsów i jest
    kilkakrotnie wiekszy od Warszawy.
    W mieście praktycznie nie obowiązują żadne przepisy, czasem na głównej
    arterii pojawi się policjant i poudaje, że kieruje ruchem.
    Mimo to wypadków jest mniej niż w Warszawie.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 40. Data: 2010-05-26 12:31:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > To mało jeździsz, albo po prostu jedziesz na pałę i brak znaku z
    > przyzwyczajenia ignorujesz.

    Albo po prostu nie trafia na tych kilka skrzyżowań gdzie A-7 nie
    postawili...

    Krzysiek Kiełczewski