  • Data: 2010-11-03 12:42:07
    Temat: Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Suri"
    >O dzieję, juz myślałam, ze nikt nie zareaguje a ja tak lubię
    >voluuuuume.
    >Tyle że widzisz. Ja rozbebeszyłam ten jack doszczętnie(nożem),
    >przecięłam
    >ten gumowy-pastik na pół a tam w środku, były po jednej stronie
    >taki drucik i pewnie jeden kabelek do niego należał a po drugiej-
    >takie dwie kuleczki- no to pewnikiem było do drugiego kabelka.
    >Sądzę, ponad wszelka wątpliwość, że tego juz sie nie da wskrzesić
    >wiec i lutownica daremna. Tak? :(

    W przewodzie masz zapewne dwie żyły i ekran. I to cię interesuje.
    Wtyczkę zostaw w ogóle.
    O ile żyły nie są zbyt delikatne, średnio inteligentny szympans
    z lutownicą, powinien sobie poradzić z dosztukowaniem małego jacka.

    --
    `b K...@e...eu.org d'