eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Date: Fri, 12 Aug 2011 15:32:15 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <j...@p...onet.pl>
    References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>
    <1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl> <8...@4...net>
    <j...@p...onet.pl>
    <1...@4...net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313181517 22199 99.135.95.10 (12 Aug 2011 20:38:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 20:38:37 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014726
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:10njb0shxhom5.1jl3mng46bsed.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 11 Aug 2011 17:12:38 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> Odeszliśmy chyba nieco od głównego tematu... nie będę ciągnął.
    >> Podsumujmy tylko tyle, że fakt że telefon ma 24 miesiące
    >> gwarancji nie znaczy że jest koniecznie bardziej niezawodny
    >> od takiego co ma 12 bo gwarancja i czas jej trwania ma
    >> niewiele wspólnego z jakością towarów jakie się nią obejmuje.
    >
    > Jesli jednak towary sa kiepskie, to roznica dla klienta jest istotna.
    >
    > A jesli swietne .. to czemu producent nie daje dluzszej :-)

    Bo klient i tak kupi taki towar bo jeśli klient wierzy w to,
    że towar się nie psuje to czas gwarancji jest wtedy dla niego
    nieistotny, a co najmniej ma znikomą wartość..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: