  • Data: 2010-11-26 14:18:23
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 14:02, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:

    > Nie ma mo liwo ci zachowania bezpiecznego odst pu w chwili gdy kto Ci
    > zaje d a droge i hamuje bo si wiat o zmieni o lub co wybieg o pod ko a.
    > Policjanci analizuj ci g przyczynowo-skutkowy, je li mamy taki przypadek i
    > wiadka to nie b dzie mandatu, a uderzony w ty b dzie winnym kolizji :)

    hmmm, co do mandatu to nie wiem, pewnie masz rację. Jeżeli chodzi o
    ten bezpieczny odstęp - powiem Ci, że trochę widziałem takich akcji,
    nie były zakończone jakąś kolizją ale dla mnie to wygląda tak, że ktoś
    Ci siedzi na zderzaku, wyprzedza, pakuje Ci się na przedni zderzak i
    ty tym momencie już jesteś wkurwiony dlatego tez mu siedzisz na
    zderzaku zamiast jechać wolniej.

    Zerknij na filmik, policz sobie ile sekund gościu z łady miał na
    zwiększenie dystansu jak został wyprzedzony. Moim zdaniem miał co
    najmniej 7s. wystarczyłoby zdjęcie nogi z gazu... tak na moje oko.
    Nachodzą mnie wątpliwości czy faktycznie gość z tego większego auta
    specjalnie mu przyhamował. Przecież jakby chciał to zrobić specjalnie,
    to by wcisnął od razu hamulec po wyprzedzaniu.