  • 31. Data: 2011-07-11 22:48:56
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 22:32:02 +0200, DoQ napisał(a):

    > Dlatego widzę Cię w Jettcie rocznik 1991 1.6D 54KM.
    > Po co więcej mocy? Toczy się, mało pali, klekocze i ma duży bagażnik.

    Mam prawie tyle samo mocy na tonę (ledwie 18% więcej), bagażnik mam o 10
    litrów większy, klekocze, pali bardzo mało, na dynamikę nie narzekam.
    A nawet bardzo daleko mi do bycia najwolniejszym na drodze, wręcz
    przeciwnie.
    Jeszcze jakieś życzenia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 32. Data: 2011-07-11 22:51:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 22:48, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > litrów większy, klekocze, pali bardzo mało, na dynamikę nie narzekam.
    > A nawet bardzo daleko mi do bycia najwolniejszym na drodze, wręcz

    Ja? Przecież to Ty masz niskie wymagania skoro jeździsz ledwie 18%
    lepszym francuzem niż 20letni teutończyk.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2011-07-11 22:52:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-11 17:20, Waldek Godel pisze:

    > Renufkowy 2.0 IDE czy jak?
    Turbodizelbenzyna? ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 34. Data: 2011-07-11 22:56:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 22:51:39 +0200, DoQ napisał(a):

    > Ja? Przecież to Ty masz niskie wymagania skoro jeździsz ledwie 18%
    > lepszym francuzem niż 20letni teutończyk.

    Może po prostu nie jestem z tych co spędzają większość dnia porównując moc
    silnika i długość fiuta z innymi? Mam w życiu ciekawsze rzeczy do robienia.

    Najczęściej takim działaniami zajmują się ci, którzy ani jednego, ani
    drugiego nie potrafią dobrze wykorzystać. Palenie gumy ani walenie gruchy
    (zajęcia dosyć do siebie podobne w swej istocie) nie są dobrym
    wykorzystaniem.

  • 35. Data: 2011-07-11 22:58:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 22:56, Waldek Godel pisze:
    > Może po prostu nie jestem z tych co spędzają większość dnia porównując moc
    > silnika i długość fiuta z innymi? Mam w życiu ciekawsze rzeczy do robienia.

    No zaraz zaraz, bagażnik jak sam napisałeś raptem 10litrów większy - ile
    to procent? Czy nie przesadziłem z tymi 18% ??

> [...]
    > drugiego nie potrafią dobrze wykorzystać. Palenie gumy ani walenie gruchy
    > (zajęcia dosyć do siebie podobne w swej istocie) nie są dobrym

    Dokładnie. Dlatego dziwie się, że nie rozważasz Jetty'91 z silnikiem
    1.6D 54KM - dobry niemiecki sprzęt, raptem kilkanaście procent gorszy od
    współczesnego francuza a o ile tańszy!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-07-11 22:59:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Może po prostu nie jestem z tych co spędzają większość dnia porównując
    > moc silnika i długość fiuta z innymi? Mam w życiu ciekawsze rzeczy do
    > robienia.

    Albo nie stać Cię i dorabiasz ideologię. ;-)

> [...]
    > drugiego nie potrafią dobrze wykorzystać. Palenie gumy ani walenie
    > gruchy (zajęcia dosyć do siebie podobne w swej istocie) nie są dobrym

    Kup sobie normalne auto, a nie muła albo chociaż pożycz na jakiś miesiąc,
    to przestaniesz wypisywać takie idiotyzmy.

  • 37. Data: 2011-07-11 23:02:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Możesz się nie pocieszyć, że jesteś w jakiejść grupie osób, które się
    > wypowiadają na tematy o których nie mają zielonego pojęcia, w tym
    > przypadku o dieslach..
    > Naucz się - wtedy nie będziesz się tak ośmieszał. Póki co nudny się
    > robisz. EOT (w tej części)

    Tyle, że TP ma rację, a ośmieszasz się Ty, powtarzając debilne mity o
    dieslach.

  • 38. Data: 2011-07-11 23:07:24
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-11 19:27, Waldek Godel wrote:
    > Zwłaszcza jeżeli nie jeździ z pełnym obciążeniem (dla którego
    > oblicza/mierzy się osiągi pojazdów)

    Hahahahaha... Czyli co - bagażnik upakowany po brzegi, w środku 5 osób i
    robią pomiar? Nie pisz głupot.

  • 39. Data: 2011-07-11 23:36:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 22:58:48 +0200, DoQ napisał(a):

    > Dokładnie. Dlatego dziwie się, że nie rozważasz Jetty'91 z silnikiem
    > 1.6D 54KM - dobry niemiecki sprzęt, raptem kilkanaście procent gorszy od
    > współczesnego francuza a o ile tańszy!

    tyle, że dobrym niemieckim wzorem jest za ciasny.

  • 40. Data: 2011-07-11 23:40:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 23:36, Waldek Godel pisze:

    > tyle, że dobrym niemieckim wzorem jest za ciasny.

    Nie mierzyłem kubatury. Ale patrząc na całokształt Twojego podejścia -
    dobrze wiedzieć, że jadąc P607 2.7HDI jestem postrzegany jako palący
    gumę wałkoń...

    Pozdrawiam
    Paweł