  • Data: 2011-07-11 22:58:48
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-07-2011 22:56, Waldek Godel pisze:
    > Może po prostu nie jestem z tych co spędzają większość dnia porównując moc
    > silnika i długość fiuta z innymi? Mam w życiu ciekawsze rzeczy do robienia.

    No zaraz zaraz, bagażnik jak sam napisałeś raptem 10litrów większy - ile
    to procent? Czy nie przesadziłem z tymi 18% ??

    > Najczęściej takim działaniami zajmują się ci, którzy ani jednego, ani
    > drugiego nie potrafią dobrze wykorzystać. Palenie gumy ani walenie gruchy
    > (zajęcia dosyć do siebie podobne w swej istocie) nie są dobrym
    > wykorzystaniem.

    Dokładnie. Dlatego dziwie się, że nie rozważasz Jetty'91 z silnikiem
    1.6D 54KM - dobry niemiecki sprzęt, raptem kilkanaście procent gorszy od
    współczesnego francuza a o ile tańszy!

    Pozdrawiam
    Paweł