  • Data: 2011-07-11 19:24:06
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-11 18:29, Waldek Godel pisze:

    > 100 KM diesla przy dobrze dobranych przełożeniach pozwala się bardzo
    > sprawnie poruszać.

    Taaa... bardzo sprawnie ;)
    Jak kogoś cieszy kręcenie tego diesla do czerwonego pola i sportowe
    przepinanie biegów, to 100km/h na liczniku pojawi się już po 13 sekundach.

    Ja wiem że są ludzie którzy się jarają jak samochód przyspiesza
    porównywalnie z rowerami, ale _bardzo_ sprawnie się tym nie poruszysz.

    > Przypominam, że przez wiele lat kultowe w Bolandzie TDI miały 90 i 110 KM i

    Przypomnij jeszcze kultowe 24KM :)
    Też bardzo sprawnie :)

    > Dosyć chwalony w Oplach (żeby trzymać się tematu) 1.7 Isuzu ma całe 75
    > koni. I - powtórzę się - chwalony był.

    Nie wiem przez kogo chwalony, bo ani to nie było specjalnie oszczędne, a
    osiągi miało wręcz zadziwiające.
    W Astrze był nawet taki silnik 1.7 który miał całe 57KM (diesel n/a))