  • 1. Data: 2014-12-25 19:10:03
    Temat: Zdrowych i wesołych świąt ;)
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Bo jeszcze w tym roku nie było ;)

  • 2. Data: 2014-12-25 21:40:24
    Temat: Re: Zdrowych i wesołych świąt ;)
    Od: Tornad <t...@h...com>

    On Thursday, December 25, 2014 1:10:08 PM UTC-5, Jawi wrote:
    > Bo jeszcze w tym roku nie było ;)

    Rzeczywiscie, nie bylo. Ale nawet gdyby byly to ja dozrzuce swoje trzy centy

    W Swieta Bożego Narodzenia
    Gwiazda niech drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swemi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    Oczywiscie zerzniete z netu ale ze mnie poeta tylko glowa nie ta:)
    Tornad

  • 3. Data: 2014-12-26 02:26:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-25 21:40, Tornad wrote:

> [...]
    > niech w domach będzie Wam jak w niebie...
    >
    > Oczywiscie zerzniete z netu ale ze mnie poeta tylko glowa nie ta:)
    Jest OK, trochę humoru na grupie dotyczącej *elektroniki*, gdzie wielu
    piszących i czytających jest inżynierami, zawsze się przyda. :-D

  • 4. Data: 2014-12-26 16:48:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-25 o 19:10, Jawi pisze:
    > Bo jeszcze w tym roku nie było ;)
    Dziękuję, zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2014-12-27 09:20:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 16:48, janusz_k pisze:

    > Dziękuję, zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    Wzruszające są życzenia od ludzi co to "modlą się pod figurą, a diabła
    mają za skórą".

  • 6. Data: 2014-12-27 11:45:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 09:20, Uzytkownik pisze:

    > Wzruszające są życzenia od ludzi co to "modlą się pod figurą, a diabła
    > mają za skórą".
    O sobie mówisz ćwoku?

  • 7. Data: 2014-12-27 15:21:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaak?
    jak tam dzieliłeś się opłatkiem z tuskiem i gronkiewicz waltz na antenie
    tvnu?

  • 8. Data: 2014-12-28 11:34:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 11:45, janusz_k pisze:

    > O sobie mówisz ćwoku?

    Takiego stosunku do ludzi uczono cię na lekcjach religii czy też wpajano
    ci w domu rodzinnym?
    Czy twoja matka tak odzywała się do twojego ojca czy też twoi rodzice
    tak zwracali się do ciebie?

  • 9. Data: 2014-12-28 13:37:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-28 o 11:34, Uzytkownik pisze:

    > Takiego stosunku do ludzi uczono cię na lekcjach religii czy też wpajano
    > ci w domu rodzinnym?
    Ty już wcześniej pokazałeś co potrafisz i czego cię nauczono, większego
    i bardziej zamądrzałego ryja już dawno grupy nie widziały, więc nie
    odwracaj kota ogonem, życzenia nie był dla ciebie i spadaj tam skąd
    przyszedłeś.

  • 10. Data: 2014-12-28 14:42:51
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-28 o 13:37, janusz_k pisze:

> [...]
    > i bardziej zamądrzałego ryja już dawno grupy nie widziały, więc nie
    > odwracaj kota ogonem, życzenia nie był dla ciebie i spadaj tam skąd

    brawo! cóż za wspaniała, świąteczna wymiana uprzejmości. taka polska!

    @

    PS. kiedyś do takich celów uzywało się PLONKownicy a nie niekończącego
    się wątku "uprzejmości" :)