eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZdrada INTELa, problemy z płytą główną i temuż podobnież...Re: Zdrada INTELa, problemy z płytą główną i temuż podobnież...
  • Data: 2010-09-23 01:51:53
    Temat: Re: Zdrada INTELa, problemy z płytą główną i temuż podobnież...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > Znaczy kolega sugeruje, coby wziąć zasilacz MINI ITX, i wykorzystać z niego
    > tylko te -12V ?

    A co to jest "zasilacz MINI ITX"? Większość znanych płyt mini ma typowe
    złącze ATX. Używa się do niech zasilaczy z typowym złączem, choć często
    o mniejszych gabarytach. Rozumiem, że ta ma inaczej -- wejście tylko na
    12V. Zdarza się, mam takie komputery, choć nie na MINI ITX. Sugeruję, by
    wziąć ten zasilacz, który był. Zrozumiałem, że on ma tylko wyjście 12V.

    Ja taką przetwornice chyba dostałem kiedyś z obudową. Obudowa była z tych
    malutkich, na płytę samą, a do tego zewnętrzny zasilacz, jak do laptopa.
    Przetwornica ma forme wtyczki wkładanej w wielostykowe złącze zasilające
    na płycie.

    --
    Jarek