  • 21. Data: 2012-02-12 13:07:02
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-12 12:52, to pisze:
    > begin AZ

    > Nie zapominaj, że rozmawiasz z gościem, który nigdy nie łamie żadnych
    > przepisów ruchu drogowego. To robi wrażenie i onieśmiela!

    On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając
    gazetę.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2012-02-12 13:23:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając
    > gazetę.

    Naprawdę?! Szacun!

  • 23. Data: 2012-02-12 13:34:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-12 13:07, Grejon pisze:

    > On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając
    > gazetę.

    Czyżby tacy jak Yoda i Chuck Norris byli jego uczniami?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2012-02-12 13:37:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/12/2012 01:07 PM, Grejon wrote:

    > On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając
    > gazetę.

    W MS Flight Simulator?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-02-12 15:13:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-12 00:12:14 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Chyba za bardzo wierzysz w swoją zajebistość

    Rynsztokowym językiem zwracaj się do swej matki.
    Jeśli znasz, oczywiście.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-02-12 16:03:48
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-02-12 08:26, megrims pisze:

    > Jest jeszcze coś takiego jak PowerLED na IR.
    >
    > http://www.trytonik.aplus.pl/product_info.php?produc
    ts_id=61

    > Zestaw wielu takich PowerLED'ów z przodu i z tyłu
    > świecących cały czas nie będzie oślepiał kierowców,
    > ale oślepi każdą kamerę.

    a jak jeszcze zasilisz odpowiednim sygnałem (a nie napięciem stałym), to
    wymięknie tez przy okazji każdy laserowy miernik policji
    ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 27. Data: 2012-02-14 21:36:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 05:13:33 +0100, Filip napisał(a):

    > Witam,
    > gmina przesłała mi fotkę z fotoradaru, że przekroczyłem prędkość równo o
    > 30 km/h (80/50).

    No i?

    Odpisujesz, że prowadziłeś albo Ty, albo Twoja żona. Żona pisze im to samo.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2012-02-14 23:23:24
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > Odpisujesz, że prowadziłeś albo Ty, albo Twoja żona. Żona pisze im to samo.

    A sądy są głupie Adasiu, prawda?

  • 29. Data: 2012-02-16 00:33:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 23:23:24 +0100, Filip napisał(a):

    > A sądy są głupie Adasiu, prawda?

    A sądy sa głupie. Bardzo głupie.

    --

  • 30. Data: 2012-02-16 08:44:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-11 10:51, to pisze:
    > begin J.F.

    > Masz rację, powinien zapłacić, a następnie zgłosić się do komendanta
    > najbliższej straży miejskiej i złożyć mu pokłon. Właśnie o tym piszę. :>

    Przecież tam może być w przyszłości przedszkole. A dzieci to nasz skarb
    bo rodzi się ich coraz mniej i musimy coraz dłużej przez to pracować.

    A.