  • 11. Data: 2012-02-11 20:57:05
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-11 05:13, Filip pisze:
    > Witam,
    > gmina przesłała mi fotkę z fotoradaru, że przekroczyłem prędkość równo o
    > 30 km/h (80/50). (Pamiętam jak niewidoczny fotoradar pstryknął bardzo
    > mocno rażącym czerwonym światłem) Spojrzałem wtedy na licznik i miałem
    > równo 72km/h. Kobita zerknęła na gpsa i było 69km/h.

    LOL - argumenty normalnie powalające :)

    (...)
    > A propos zmniejsza kar za wykroczenia drogowe, w praktyce wygląda to
    > następująco. Możecie przeczytać na stronie 20 niniejszego raportu:
    > http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/downl
    oad/sgk-nik.pdf

    Co wyraźnie zostało ujęte w załączniku nr 2 do tego raportu.

    Zdaje się, że ten świat nie wygląda tak, jak go złapani prezentują :)

  • 12. Data: 2012-02-11 22:12:54
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Kogutku, Ty to jednak pierdolnięty jesteś.
    >
    > --
    Podejrzewałem to od dawna :)

  • 13. Data: 2012-02-11 22:20:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-11 18:50:27 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Kogutku, Ty to jednak pierdolnięty jesteś.

    Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
    Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-02-11 22:56:40
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    (ciach)

    > A czy można zrobić urządzenie zakłócające pomiar, które można
    > by postawić powiedzmy 100-200 m od fotoradaru, które by tak
    > działało, że bez względu ile samochód rzeczywiście jedzie
    > pomiar zawsze był by np. równe 180 km/h?

    > Wszystkie pomiary: maluchy, TIRy, rowerzyści, pogotowie i policja.

    > Taki dowcip.

    Generator na 24,125 GHz imitujacy efekt dopplera powinien dac rade.
    Bedzie trzeba wylaczac po pojawieniu sie w poblizu wozu pelengacyjnego :)

    Kiedys zastanawialem sie czy nie wystarczy zarowka blyskowa (uzywane w
    studiach foto) tzw slave. Lampa ta wyzwalana jest blyskiem innej lampy,
    zamontowana za przednia szyba nie bedzie specjalnie komfortowa dla jadacych
    z przeciwka ale powinna przeswietlic fote...

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2012-02-12 00:12:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/11/2012 10:20 PM, Bydlę wrote:

    > Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
    > Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

    Chyba za bardzo wierzysz w swoją zajebistość sądząć, że mało osób
    zobaczyło w tym dowcip. Dowcip polega na tym, że kogutek z fuczakiem
    twierdzą, że wszystko jest dobrze jak nas strażnicy dymają bez
    lubrykantu bo napewno robią to dobrze i bez złej woli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-02-12 00:33:43
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > go
    > du
    > ie

    > Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
    > Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

    Nic na to nie poradzisz że jest wielu takich lotnych jak płyta chodnikowa. Życie.

  • 17. Data: 2012-02-12 00:54:57
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > twierdzą, że wszystko jest dobrze jak nas strażnicy dymają bez
    > lubrykantu bo napewno robią to dobrze i bez złej woli.

    Gdzie widzisz` złą wolę straszników. na odprawie przełożony każe postawić
    radar w konkretnym miejscu. Ich chuj obchodzi kogo złapią. Jak zimno to ich
    wypiżdzi i tyle mają z tego. Co maja zrobić. W bramie się schować? Jak chcesz
    Ty i inni zamanifestować to jest sposób. Zacznijcie jeździć tak żeby nie było
    powodu was złapać. Przez miesiąc z torbami ich puścicie. Albo w skarpetkach
    jak jeden magik od siatki powiedział. Jutro wstań i powiedz że chuj im w dupę
    i kamieni kupę. I że od dzisiaj przez miesiąc jeździsz zawsze o 5 mniej niż
    wolno.

  • 18. Data: 2012-02-12 08:26:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:56, Pa_blo pisze:

> [...]
    > zamontowana za przednia szyba nie bedzie specjalnie komfortowa dla
    > jadacych z przeciwka ale powinna przeswietlic fote...

    Jest jeszcze coś takiego jak PowerLED na IR.

    http://www.trytonik.aplus.pl/product_info.php?produc
    ts_id=61

    Zestaw wielu takich PowerLED'ów z przodu i z tyłu
    świecących cały czas nie będzie oślepiał kierowców,
    ale oślepi każdą kamerę.

  • 19. Data: 2012-02-12 11:42:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/12/2012 12:33 AM, kogutek wrote:

    > Nic na to nie poradzisz że jest wielu takich lotnych jak płyta chodnikowa. Życie.

    Nie przesadzasz z tą samozajebistością?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-02-12 12:52:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nie przesadzasz z tą samozajebistością?

    Nie zapominaj, że rozmawiasz z gościem, który nigdy nie łamie żadnych
    przepisów ruchu drogowego. To robi wrażenie i onieśmiela!