    From: "A" <o...@i...pli>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecie Tygodnia 2009/32 - fotoplenery.eu
    Date: Mon, 17 Aug 2009 18:58:07 +0200

    /Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:41cd16d1-b48e-4809-b697-80704f12ea02@k19g2000yq
    n.googlegroups.com...
    /A tak podtrzymam ten wątek, coby go Osiak nie zgubił :-)

    Nie zgubie. Sprawa wyglada tak. Nie wiesz co to znaczy adres publiczny, z
    tego powodu obrazasz mnie i kogos kto sie zna na necie i mi pomaga.
    Wytlumacze Ci co to jest adres publiczny - jest to taki adres ktory jest
    widoczny w necie :-) a czy on jest zmienny czy staly to zupelnie inna
    sprawa. Masz w umowie ip publiczny ale on jest staly. Usuwamy blokade tego
    adresu. Ale ne jestesmy w stanie usunac go z czarnej listy z ktorej
    korzystamy. Tutaj tez nie rozumiejac lekko sie osmieszasz mowiac ze skoro
    tam jestes to do innych stron tez bys mial zabroniony dostep. To nie jest
    publiczna czarna lista - to jest calkowicie prywatna, kilkunastu adminow
    sporych portali i firm ja sobie tworzy i utrzymuje i zareczam Ci ze do ich
    stron tez nie masz dostepu ale pewnie nigdy na te strony nie trafisz.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu