    From: Czarek <4...@g...de>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecie Tygodnia 2009/32 - fotoplenery.eu
    Date: Sat, 15 Aug 2009 03:13:29 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 14:08, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:

    > Te Ip jest na liscie spamersko / trolowej prowadzonej w sieci przez roznych
    > administratorow.

    Gdyby tak było, to nie mógłbym się dostać na większość stron,
    korzystających z czarnej listy. A problem ten występuje, niestety,
    wyłącznie na prowadzonych przez Ciebie stronach - fotoplenery czy MTF.

    > Zdaniem kogos kto sie zna te Ip jest stalym Ip.

    Jego prawo mieć własne zdanie. I zapewne wcale mu nie przeszkadza, że
    nie jest ono zgodne z rzeczywistością? :-)

    > Jesli to Twoje i uwazasz ze jest zmienne

    Nie tyle uważam, ile mam w umowie, że jest publiczne. I faktycznie tak
    jest, bo na stronach, gdzie mam wyłączone zliczanie odwiedzin z danego
    IP, muszę co jakiś czas podawać nowe IP - bo misie zmienia.

    > to wylacz i wlacz ruter. Zostanie Ip przydzielone na nowo i to
    > w dodatku inne.

    Hehe, też powiedział Ci to ten, "który sie zna"? :-> To powiedz mu, że
    nie ma pojęcia o czym mówi. Wyłączenie i włączenie routera nie
    powoduje przypisania nowego IP. Poza tym router codziennie jest
    wyłączany i włączany. Nie ma to wpływu na IP.

    > Ale to raczej jest stale Ip.

    Znów wiesz lepiej? :-)

    > Pisales ze jeszcze inne osoby
    > uzywaja tego Ip (bo to ruter) - rozejrzyj sie wsrod nich moze ktos spamuje
    > lub troluje w necie.

    Daj spokój, to są bajki dla niegrzecznych dzieci.

    > jak nie bylo tej "czarnej listy" (ma ona ponad 200 adresow Ip

    Tak myślałem, czyli po prostu zablokowałeś używane przeze mnie IP. To
    odblokuj i będzie spokój ;)

    > Problemy ustaly i to natychmiast.

    Wiesz, ja mam taką stronę, która jest zablokowana dla wszystkich, z
    wyjątkiem mnie. Polecam ten sposób, jeszcze mniej problemów :D

    > Czyli jesli uwazasz ze z Twojego Ip nikt nie bedzie nic zlego robil

    Przecież mówię, że mam publiczne IP, więc nie wiem kto, kiedy i w jaki
    sposób będzie z niego korzystał. Ja mogę odpowiadać za swój komputer,
    nie za adres sieciowy.

    > Sorry za klopot

    Żaden kłopot, raczej nowe doświadczenie w poznawaniu ludzi ;-)

    Czarek