  • 21. Data: 2009-02-08 16:08:04
    Temat: Re: Zdjęcia samochodów
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    radoslaw pisze:
    > piszą że zdjęcia były robione Nikonem D3 i z użyciem kliku lamp SB800

    Abstrahując od tematu - jak dla mnie to to jest ewidentny product
    placement...

    --
    PSYLO

  • 22. Data: 2009-02-08 16:35:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    PSYLO pisze:

    > Abstrahując od tematu - jak dla mnie to to jest ewidentny product
    > placement...

    No i kto teraz kupi D90, skoro do sfotografowania samochodów niezbędny
    jest D3 (no, w najgorszym przypadku D700) ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 23. Data: 2009-02-08 18:15:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "PSYLO" napisał

    > Abstrahując od tematu - jak dla mnie to to jest ewidentny product
    > placement...

    Jeśli już to brand placement.
    D3 to jednak nieco wyższa półka niż zasobność kieszeni przeciętnego
    konsumenta Chipa.

    adam

  • 24. Data: 2009-02-08 20:17:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-08 15:56:15 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > W kontekście tego artykułu i tych zdjęć... ?
    > Wszystko ; )

    No więc nie jest to zupełnie nic niezwykłego przy różnorakich sesjach
    komercyjnych.

    de Fresz

  • 25. Data: 2009-02-08 20:23:49
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    dominik pisze:

    > Może, nie musi - pierwszy link z googli który Ci podpowie nieco:
    > http://www.bermangraphics.com/digicam/pocket-wizards
    .htm

    Tym bardziej, ze w takich warunkach (teren otwarty, lampy pozaslaniane)
    wyzwolenie lamp sterownikiem podczerwieni lub poprzez fotocele, mogloby
    doprowadzic fotografa do niezlej frustracji. ;) IMHO -- do takich scenek
    lepiej oszczedzic nerwy i jednak wykorzystac radio.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 26. Data: 2009-02-08 20:24:36
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Paweł W. pisze:
    > No i kto teraz kupi D90, skoro do sfotografowania samochodów niezbędny
    > jest D3 (no, w najgorszym przypadku D700) ;)

    D700 juz nie -- bo jednak ma mniej FPSow. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 27. Data: 2009-02-08 20:32:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > D700 juz nie -- bo jednak ma mniej FPSow. ;)

    No mówiłem, że w najgorszym przypadku, bo to jednak FF. Ale tak na
    prawdę i D3 to nie to. Powinien zrobić zdjęcie D3x-em :D
    Bo co można zrobić z tymi 12mpx? Chyba tylko na WWW powiesić :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 28. Data: 2009-02-08 20:48:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-08 21:32:51 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Bo co można zrobić z tymi 12mpx? Chyba tylko na WWW powiesić :D

    Na A4 i okolice styknie. Na rozkładówce będzie brzydko, co niestety
    fotoedytorom wielu wydawnictw wogóle nie przeszkadza.

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-02-08 21:01:31
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    de Fresz pisze:
    > Na A4 i okolice styknie. Na rozkładówce będzie brzydko,

    Brzydko? Znaczy 225 DPI to do prasy za malo jest? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 30. Data: 2009-02-08 21:13:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Na A4 i okolice styknie. Na rozkładówce będzie brzydko, co niestety
    > fotoedytorom wielu wydawnictw wogóle nie przeszkadza.

    No bez jaj. Na rozkładówkę to się daje roznegliżowane panienki a nie
    jakieś samochody - zboczeńcy!
    A na tych rozkładówkach trochę gorsza jakość jakoś nie przeszkadza za
    bardzo :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79