  • 11. Data: 2009-02-07 14:26:55
    Temat: Re: Zdjęcia samochodów
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-07 13:03:10 +0100, "radoslaw" <r...@g...pl> said:

    > Trafiłem dziś na taki artykuł:
    > http://republika.onet.pl/34220,37,1,,fabryka.html
    > piszą że zdjęcia były robione Nikonem D3 i z użyciem kliku lamp SB800 -
    > sprawdziłem i to bardzo drogi sprzęt, czy naprawdę nie da się uzyskać takich
    > efektów w tańszy sposób?

    To ze Skodą i tyłem żółtego auto na pewno było robione przy użyciu kilku lamp.
    Co do zasadniczego pytania. Da się zrobić tańszym sprzętem. Tylko
    fotograf musi umieć.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-02-07 18:02:38
    Od: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    radoslaw wrote:
    > Trafiłem dziś na taki artykuł:
    > http://republika.onet.pl/34220,37,1,,fabryka.html

    "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą błysków.

    Michał

  • 13. Data: 2009-02-07 18:02:51
    Od: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

  • 14. Data: 2009-02-07 18:35:15
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Michał Kochanowicz pisze:
    > "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    > Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą błysków.

    Może, nie musi - pierwsze link z googli które Ci podpowie nieco:
    http://www.bermangraphics.com/digicam/pocket-wizards
    .htm

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 15. Data: 2009-02-07 18:45:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Michał Kochanowicz pisze:
    > "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    > Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą błysków.

    Może, nie musi - pierwszy link z googli które Ci podpowie nieco:

  • 16. Data: 2009-02-07 18:45:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Michał Kochanowicz pisze:
    > "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    > Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą błysków.

    Może, nie musi - pierwszy link z googli który Ci podpowie nieco:

  • 17. Data: 2009-02-07 19:02:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Michał Kochanowicz pisze:

    > "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    > Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą błysków.

    A to tylko różnica w długości fali ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 18. Data: 2009-02-07 23:12:48
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > "trzy lampy Nikon SB800, komunikujące się drogą radiową z aparatem."
    > Tutaj autor rozminął się z prawdą. Korpus steruje lampami za pomocą
    > błysków.
    ===
    na stopkę zakłada się sterownik, który steruje
    radiowo (nie błyskiem) lampami
    - może to być oryginalny system NIKONA,
    jak i dowolny "chiński komplet".
    Tylko, że komunikacja jest z nadajnikiem,
    a nie aparatem jak autor napisał.
    AdamCCS

  • 19. Data: 2009-02-08 10:50:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-07 14:25:28 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > A ja oczami wyobraźni zobaczyłem fotografa (lub asystenta) wspinającego
    > się po drabinie w celu wymiany żarówki na taką o "właściwej
    > temperaturze barw" żeby był efekt ; ))))

    A co w tym niezwykłego czy zabawnego?

    de Fresz

  • 20. Data: 2009-02-08 14:56:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > A co w tym niezwykłego czy zabawnego?

    W kontekście tego artykułu i tych zdjęć... ?
    Wszystko ; )

    adam