    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia na niedziele
    Date: Mon, 6 Jun 2011 06:12:54 -0700 (PDT)
    <a...@d...googlegroups.com>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <3...@v...googlegroups.com>

    > Czy listy Vincenta do Theo nie mają związku z malarstwem? Przecież one
    > dają obraz artysty i jego dzieła.

    ogadajac obrazy , rzeczy plastyczne nie musze wiedziec nic o ich
    autorze. Nie sa mi potrzebne wyjasnienia , opis , dzielo jest takim
    jakim je postrzegam. To caly sens - postrzegasz je subiektywnie , tak
    jak cie na to stac , tak jak potrafisz , jak jestes przygotowany. tzw
    krytyka utrudnia albo wrecz uniemozliwia poznanie sztuki - tutaj
    musialbym przytoczyc dla odmiany kanta , no nie bardzo chce mi sie
    teraz - patrze na termometr 27 stopni. Moze jak sie ochlodzi.
    To sens odbioru sztuki i przekazu artystycznego - musisz to zrobic
    sam , nikt nie podpowie , nikt za ciebie tego nie zrobi i kazdy odbior
    jest prawidlowy.

    > Nie wiem czy to widziałeś. Pojawiła się informacja o Aelita Andre.
    > Czteroletnia dziewczynka maluje. Okazuje się, że dopuszczamy tego typu
    > malarstwo jakby automatycznie bez większych oporów.

    nikt nie jest w stanie udowodnic ze trobi cos niewlasciwego , lub
    przyzwoitego. Co najwyzej krytyka i hohsztaplerzy nakreca na nia
    koniunkture.
    wspolczesni artysci maja tzw wspolczynnik. Liczba przez ktora mnozy
    sie dlugosc+szerokosc ramy i wychodzi z tego cena dziela. Rzad kilku ,
    kilkunastu i kilkudziesuiesiu tysiecy euro dla wspolczenie malujacych.

    Nie musisz znac nazwisk , ludzie wiedza - ten ma wspolczynnik 40 a
    inny ma wspolczynnik 150.

    > Masz stronę gdzie mógłbym zobaczyć tego więcej? Tak cedzisz..
    >
    > marek

    mam rozne rzeczy takie tez:

    http://spherapan.vot.pl/022/022.html