  • Data: 2009-10-02 20:57:29
    Temat: Re: Zdjęcia do oceny
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Oct 2009 22:40:04 +0200, "Paweł W." wrote:

    > Bardzo się cieszę, że zabrałeś głos, jako osoba pochodząca z odległej
    > krainy i odległej kultury. Jeśli piękno jest uniwersalne, to powinieneś
    > je postrzegać tam, gdzie my, Europejczycy. Pewnie są jakieś tematy, w
    > których my nie dostrzegamy piękna, a ty tak. Tak samo można to odnieść
    > do postrzegania piękna przez naszych pra-pra-pra dziadków. :D

    Właśnie doszedłem do wniosku, że pomimo różnic kulturowych w postrzeganiu
    piękna wcale się nie różnimy. To ludzie są różnie obdarzeni możliwościami
    podejścia do piękna, nie piękno ma różne oblicze. Często ucieka się do
    subiektywności aby tłumaczyć się odosobnionym poglądem o pięknie. My
    wszyscy przez całe życie uczymy się podejść do piękna, nie piękno się
    zmienia przez nasze życie ;-)

    Ale tak jak mówisz, to takie przedłykendowe OT ;-)

    Wracają do Twoich zdjęć, niezależnie od tego jakie będą o nich opinie,
    gratuluję i dziękuję. Dla takich wątków czytam grupę.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net