  • 1. Data: 2010-11-25 09:56:37
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/47 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Znowu dluuuuuugo mnie nie bylo, a nowe tygodnie zaczynaly sie bez watkow. Zrobmy
    wiec przyjemnosc tygodniowi numer 47 i pochwalmy sie zdjeciami zrobionymi przez
    ostatni ponad miesiac

    Postaram sie teraz ciut sumenniej rozpoczynac nowe watki - jesli bedzie
    zainteresowanie zdjeciorobiacych i zdjecioogladajacych grupowiczow.

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-11-25 10:25:34
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/47 - fotoplenery.eu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 10:56:37 +0100, tomek napisał(a):

    > Znowu dluuuuuugo mnie nie bylo, a nowe tygodnie zaczynaly sie bez
    > watkow. Zrobmy wiec przyjemnosc tygodniowi numer 47 i pochwalmy sie
    > zdjeciami zrobionymi przez ostatni ponad miesiac

    To był miesiąc pod znakiem walki wyborczej, więc i krajobraz zdominowały
    takie obrazki:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5204426685/size
    s/l/

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-25 10:42:24
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 10:56:37 +0100, tomek napisał(a):

    Skorzystam z "opieszałości" - nastała brudna jesień, wrzucam wspomnienie
    z jej złotej części:

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20101031_8724.jpg.htm

    Pozdr.
    Grzegorz
    :::: http://ggora.art.pl ::::
    :::: http://moje-chelmno.pl ::::

  • 4. Data: 2010-11-25 11:03:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Muzycznie:
    http://fav.me/d32r6at
    http://fav.me/d32r6rm

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 5. Data: 2010-11-25 16:37:52
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Tu lało:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    a tu padało:

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html

    pozdrawiam
    MP

  • 6. Data: 2010-11-25 23:11:17
    Od: M <m...@i...pl>

    U nas na antypodach dla odmiany wiosna wiec eksploracje najblizszych
    okolic czas zaczac

    http://tinyurl.com/34ej7mu

    wiecej

    http://kangury.net/blog/index.php/2010/11/12/wybrzez
    e/

  • 7. Data: 2010-11-26 17:57:09
    Od: JD <J...@g...com>

    tomek wrote:

> [...]
    >
    > Postaram sie teraz ciut sumenniej rozpoczynac nowe watki - jesli bedzie
    > zainteresowanie zdjeciorobiacych i zdjecioogladajacych grupowiczow.

    Grzebię w starociach, zdjęcie z rekonstrukcji bitwy pod Olszynką Grochowską
    ;)

    http://jacek3d.deviantart.com/#/d33n6a0

    JD

  • 8. Data: 2010-11-26 21:09:35
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Nov 25, 9:56 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Postaram sie teraz ciut sumenniej rozpoczynac nowe watki - jesli bedzie
    > zainteresowanie zdjeciorobiacych i zdjecioogladajacych grupowiczow.

    No alez... Zainteresowanie jest przeciez. :-)

    Pstrykniete dawno temu, przerobione calkiem swiezo:
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=5132558951&pos
    ted=1&bg=white

    Ag
    --
    http://flickr.com//jazzwink

  • 9. Data: 2010-11-27 11:07:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Napstrykałem się ostatnio, jak to w jesień...
    Ale moje wybierzmy jedno, to z Kościelca:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/77/4.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 10. Data: 2010-11-27 11:24:23
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 27 Lis, 12:07, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale moje wybierzmy jedno, to z Kościelca:http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/77