  • 1. Data: 2010-03-29 20:55:34
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/13 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Skonczyl sie tydzien o numerze dwunastym wiec pora rozpoczac
    nastepny (o pechowym numerze 13) ;)

    W ubieglym tygodniu Robert Kubica zdobyl pierwsze od dawna miejsce
    na podium, a w Bieszczadach wialo

    http://fotografie.siedlce.cc/fotografie/2010/22.jpg

    co uwiecznil Tomek

    Jak znajde chwile czasu na obrobienie zawartosci karty to
    obiecuje ze tez cos dorzuce (jeszcze w dalszym ciegu snieznego),
    a na razie zapraszam wszystkich do chwalenia sie
    swoimi zdjeciami

    No i jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-03-30 06:33:05
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/13 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 22:55:34 +0200, tomek napisał(a):

    > Jak znajde chwile czasu na obrobienie zawartosci karty to
    > obiecuje ze tez cos dorzuce (jeszcze w dalszym ciegu snieznego),
    > a na razie zapraszam wszystkich do chwalenia sie
    > swoimi zdjeciami

    Śnieg? Brr... Ja nadal czekam na wiosnę (taką zieloną)...

    A póki co Zatoka Gdańska:
    http://www.henry.vel.pl/temp/IMGP2292.jpg

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2010-03-30 08:50:27
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Mar 29, 9:55 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Skonczyl sie tydzien o numerze dwunastym wiec pora rozpoczac
    > nastepny (o pechowym numerze 13) ;)
    > (...)

    Punkt "G" odnaleziony :)

    http://viewonblack.com/flickr/4469794471/w/d

    P.

  • 4. Data: 2010-03-30 09:29:26
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > a na razie zapraszam wszystkich do chwalenia sie
    > swoimi zdjeciami

    U mnie dalej wiosennie:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    Pozdrawiam
    MP

  • 5. Data: 2010-03-30 15:05:06
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Don Kichote http://infobot.pl/r/1HjD

    z daleka nie widać, że śmigła mają takie rozmiary.

  • 6. Data: 2010-03-31 18:43:26
    Od: JD <j...@g...com>

    On 29 Mar, 22:55, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!

    Wałęsanko po mieście targowym Łódź

    http://jacek3d.deviantart.com/art/lodzkie-159067089

    JD

  • 7. Data: 2010-03-31 19:03:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:43:26 -0700 (PDT), JD napisał(a):

    > Wałęsanko po mieście targowym Łódź
    >
    > http://jacek3d.deviantart.com/art/lodzkie-159067089

    To samo wałęsanko, przerwa na regenerację sił ;)

    http://sonorov.deviantart.com/art/199-158692052

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 8. Data: 2010-04-05 12:54:21
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Witam,

    ja się podepnę jeszcze pod ten wątek z wczorajszą tęczą:
    http://turysta.maniooo.pl/tecza-nad-browarem

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl