  • 21. Data: 2010-02-23 14:06:52
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/08 - fotoplenery.eu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    tomek pisze:

    Widok na Tatry z ... Krakowa. Fotki z dzisiaj (23.02.2010):

    http://www.babicz.net.pl/tomek/

    Fotka mojego brata.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 22. Data: 2010-02-24 01:16:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "Profesor Nic" napisal
    > Pozwole sobie premierowo dorzucic cos od
    > siebie:http://www.viewonblack.com/flickr/4372949570/
    d/w- spacer w piatkowy
    > lancz, ladnie swiecilo pod katedra.
    > -----------------------------------
    >
    > Manipulowales nieco swiatlem w obróbce czy takie proporcje wynikly z
    > rzeczywistosci ?

    Wzmocnilem tylko kontrast - dziewczyny przysiadly sobie w takiej
    plamie swiatla, jak na zamowienie.
    ----------------------------------

    Mialem lekkie wrazenie, ze moze lekko "przywinietowales" ; )
    Ale tak czy inaczej swietna fotografia.

    adam

  • 23. Data: 2010-02-26 15:30:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    ufff , strasznie sie denerwowalem , ale zdazylem przed koncem
    tygodnia :

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-24

    tym razem z dogranym wlasnorecznie podkladem muzycznym.

    ostrzegam jednak osoby o wrazliwej psychice -raczej nie zagladajcie.

  • 24. Data: 2010-02-26 15:55:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 07:30:05 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

> [...]
    >
    > tym razem z dogranym wlasnorecznie podkladem muzycznym.
    >
    > ostrzegam jednak osoby o wrazliwej psychice -raczej nie zagladajcie.

    Muzyki szczerze współczuję.

  • 25. Data: 2010-02-26 16:02:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Muzyki szczerze współczuję.

    szczerosc jest uczuciem ludzi prymitywnych .

  • 26. Data: 2010-02-26 16:35:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 08:02:30 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > szczerosc jest uczuciem ludzi prymitywnych .

    Odpowiedź, jak zwykle, była natychmiastowa :D

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 27. Data: 2010-02-26 16:43:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal
    > ufff , strasznie sie denerwowalem , ale zdazylem przed koncem
    > tygodnia :
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-24
    >
    > tym razem z dogranym wlasnorecznie podkladem muzycznym.

    Czy to klikanie metronomu zostawiles celowo ?
    Troche bez sensu.
    Dziwaczne jest to krótkie wejscie jakiegos synthpada.
    Czy to moze mój komputer cos pieprzy - ale to chyba nie jest MIDI ?

    Klimatem muzyka niestety nie bardzo pasuje.

    > ostrzegam jednak osoby o wrazliwej psychice -raczej nie zagladajcie.

    ?

    adam

  • 28. Data: 2010-02-26 17:25:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Feb., 17:43, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" napisal

    > Czy to klikanie metronomu zostawiles celowo ?

    to nie jest metronom
    to jest cykanie zegara
    czas przemijajacy.
    te zwloki tam lezace maja pare tysiecy lat.
    moze lepszy bylby szum pszesypujacego sie piasku w klepsydrze ?

    > Troche bez sensu.

    umiejetosc dopatrywania sie sensu zalezy od zdolnosci kojarzenia.

    > Dziwaczne jest to kr tkie wejscie jakiegos synthpada.
    > Czy to moze m j komputer cos pieprzy - ale to chyba nie jest MIDI ?

    nic nie pieprzy.

    to jest rozwiniecie narastajacego dysonansu pomiedzy dwoma glosami
    alto.

    > Klimatem muzyka niestety nie bardzo pasuje.

    moze . nie umiem ocenic.
    blues bylby lepszy ?

  • 29. Data: 2010-02-26 17:26:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Feb., 17:35, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Odpowiedź, jak zwykle, była natychmiastowa :D

    i jak zwykle trafna.

  • 30. Data: 2010-02-26 17:42:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 09:26:38 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > i jak zwykle trafna.

    Ależ nie śmiałbym zaprzeczać, w końcu niejedną doskonałą natychmiastową
    odpowiedź na koncie już masz :)