  • 91. Data: 2010-01-20 14:56:05
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/03 - fotoplenery.eu
    Od: f...@a...pl

    Dnia 20-01-2010 o 15:33:25 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Jak dalej piszesz, jest złożony wskutek złożenia hdrów, a potem jeszcze
    > panoramy z tego. Zresztą autor się nie popisał nawet tym, bo powyłaziły
    > mu duchy (np. podwójny znak drogowy itd). Jak pisałem, przy takich
    > pracach trzeba zadbać o odpowiednią obróbkę ''surowców'', bo potem
    > pojawiają się dziwne rzeczy na skutek wzmocnień płynących z kilku
    > przyczyn (hdr/monochromatyczny kadr/nieliniowość geometryczna). Zresztą
    > cóż w tym złego, mogą się pojawić, ale z chwilą, gdy każdy kto to
    > zobaczy jest głupi, to sorry :)
    >
    > Tak na marginesie - na jakiego grzyba hdr w takiej scenie?

    Czasami w fotografowaniu na szybko śniegu wychodzą cuda na kiju i zapewne
    jak pojawiło się słońce to zaczęło się dziać na śniegu :) aby nie
    przepalić panoramy po blendingu prawdopodobnie użyto HDR nie wiem czy była
    korekta robiona naświetlania dlatego chciałem sprawdzić exif i o niego
    pytałem się wyżej. No cóż, ja osobiście też nie przepadam za robieniem
    zdjęć na śniegu, jpg z małpek jest do tego fatalny, pomiar światła i WB
    też, trzeba uważać i to bardzo aby nie mieś szarego albo niebieskiego
    zdjęcia :)

    --
    D.S

  • 92. Data: 2010-01-20 16:06:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Jan., 15:55, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Fajnie że w gruncie rzeczy napisałeś to, co napisałem wcześniej, co
    > uznałeś za bzdury. To się nazywa rozdwojenie jaźni, choć akurat tu
    > kolejność nastraja optymizmem :)

    to sie nazywa podskakiwanie wypierdka krasnala.
    nie masz klasy .

    zobacz sobie jakim przeksztalceniom ulega prostowanie dystorsji z
    rybiego oka dla celow panoramy sferycznej , a jakim dla celow panoramy
    plaskiej .
    i zobaczysz jakie sa roznice w rozciaganiu efektu.
    popisales bzdury.
    efekt nie powstaje na etapie skladania panoramy i nie ulega
    powiekszeniu przy skladaniu.
    powstal wczesniej - w tej formie na etapie robienia hdr

  • 93. Data: 2010-01-20 16:18:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Jan., 15:33, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Jak dalej piszesz, jest złożony wskutek złożenia hdrów, a potem jeszcze
    > panoramy z tego. Zresztą autor się nie popisał nawet tym, bo powyłaziły
    > mu duchy (np. podwójny znak drogowy itd).

    to jest znak zakazu i postoju i zatrzymywania.
    znak zakazu postoju jest pojedynczy.
    ale tego nie wiesz - pisales ze nie masz prawa jazdy.
    znak zakazu i postoju to dwie belki , znak zakazu postoju to jedna .
    teraz juz wiesz , mozesz sobie kupic rower.

  • 94. Data: 2010-01-20 16:27:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

> [...]
    > znak zakazu i postoju to dwie belki , znak zakazu postoju to jedna .
    > teraz juz wiesz , mozesz sobie kupic rower.

    Boże, cóż za żałosna pierdoła i do tego jeszcze ślepa... Masz:
    http://grejt.grejt.pl/temp/pierdola.jpg
    Gratis z piękną aberracją chromatyczną :)
    Żeby nie było, printscreen z ekranu :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 95. Data: 2010-01-20 16:42:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > to sie nazywa podskakiwanie wypierdka krasnala.
    > nie masz klasy .

    Co ty wiesz o klasie, zakompleksiona tragedio rodzinna. Kiedy robiłem
    pierwsze panoramy to photoshop nazywał się jeszcze photostyler więc nie
    wyjeżdżaj tu ze swoimi rewelacjami, jakieś 15 lat spóźnionymi, a do tego
    knoconymi na potęgę.
    Spadaj i wsadź mnie wreszcie do kf.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kupiłem aparat, więc jestem fotografem, znam painta, więc jestem grafikiem/

  • 96. Data: 2010-01-20 17:17:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 17:27:56 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Boże, cóż za żałosna pierdoła i do tego jeszcze ślepa... Masz:
    > http://grejt.grejt.pl/temp/pierdola.jpg
    > Gratis z piękną aberracją chromatyczną :)
    > Żeby nie było, printscreen z ekranu :)

    Nie znasz, się; powtarzaj, aż uwierzysz:
    - tu nie ma podwójnego znaku
    - tu nie ma aberracji
    - to nie jest zdjęcie XXYY

    ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 97. Data: 2010-01-20 17:42:12
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Spadaj i wsadź mnie wreszcie do kf.

    Adam, błagam, Ty go wsadź, bo wciąż wykopujesz... Albo chociaż nie reaguj.

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 98. Data: 2010-01-20 20:25:42
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 20 of Jan 2010 18:42, maniooo (z domu) wrote:

    > Adam, błagam, Ty go wsadź, bo wciąż wykopujesz... Albo chociaż nie
    > reaguj.

    A nie możesz sam odsiewać?
    Bo ja bym chciał, żeby zostało jak jest.

    --
    nb

  • 99. Data: 2010-01-20 20:46:29
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    nb pisze:

    > A nie możesz sam odsiewać?

    Mogę, ale w cytatach zostaje... Poza tym uważam, że to jest takie płonne
    gadanie. Tyle rad, ile padło w tych wątkach (i nie zostało
    wykorzystanych bądź je zignorowano) - no aż przykro wkładać wysiłek.

    > Bo ja bym chciał, żeby zostało jak jest.

    Twardziel ;-) .

  • 100. Data: 2010-01-21 09:59:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Jan., 18:42, "maniooo (z domu)" <m...@g...com> wrote:

    > Adam, b agam, Ty go wsad , bo wci wykopujesz... Albo chocia nie reaguj.

    wesze sie rozbij czliowieku o betonowa sosne.