  • 91. Data: 2009-12-11 18:27:43
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 16:15, f...@a...pl wrote:

    > Był podany t tekście : Zakopane - Gubałówka - stok od strony na Nowe
    > Bystre przy wypożyczalni sprzętu, ale numeru nie podam, nie pamiętam
    > --
    > FKV

    dzieki wystarczy.

  • 92. Data: 2009-12-11 18:53:07
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:

    > dzieki wystarczy.

    I co pojedziesz z odsieczą niczym Chuck Norris ;). A tak bez żartów to
    Muzykant ma racje że skala zjawiska jest ogromna, i tu trzeba zmienić
    świadomość ludzi a nie incydentalne czyny.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 93. Data: 2009-12-11 22:05:20
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    mam IE i flasha ale też mi się nie otwieraja z linka za outlooka.

    muszę zrobic save i przenieść ściągnięty plik na ikonkę explorera inaczej
    otwiera mi okno flesza ale bez akcji.

  • 94. Data: 2009-12-11 22:08:59
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=9F0C56C2DEE682ED
    0EB0B4D8E0C940EC

    to twoje auto :-D

  • 95. Data: 2009-12-11 23:41:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:9we1tee8c94$.gz7igvu0px7t$.dlg@40tude.net...

    > Przewodas (zwany także Konradem T. Lewandowskim) to autentyczna osoba, nie
    > twoje kolejne alter ego. Ale jako troll bije wszystkie twoje wcielenia
    > (zsumowane).

    Mówisz o tym z doktoratem z filozofii i kilkoma wydanymi książkami fantasy?

    --
    Yogi(n)

  • 96. Data: 2009-12-11 23:42:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz o tym z doktoratem z filozofii i kilkoma wydanymi książkami
    > fantasy?

    O kurczę, ten sam!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Konrad_Tomasz_Lewandows
    ki

    --
    Yogi(n)

  • 97. Data: 2009-12-12 00:09:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 00:41:22 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Mówisz o tym z doktoratem z filozofii i kilkoma wydanymi książkami fantasy?

    Dokładnie o tym.

  • 98. Data: 2010-01-05 00:43:01
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 09 of Dec 2009 10:18, XX YY wrote:

    > twierdzisz ze mozesz otworzyc pliki.
    > to o co jeszcze chodzi ?

    Ja nie mogę. Podane linki prowadzą w maliny.
    Może tych panoram nie ma już pod wskazanymi linkami?

    Sam sobie nie mogę odpowiedzieć, bo te linki które podałeś
    są jeszcze bardziej skopane niż te do pierwszych panoram.
    Z tamtymi jakoś dałem radę i pamiętam, że mało komu
    to się udało.

    --
    nb

  • 99. Data: 2010-01-05 01:13:31
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 10 of Dec 2009 11:01, XX YY wrote:

    > dorzucam
    >
    > najdluzsze noce w roku wiec korzystystam:
    >
    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5413542450372350978

    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5413543398490055842

    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5413544129317764418

    > wyjasniam :
    > nalazy nacisnac podany link i chwile odczekac
    >
    > potem wcisnac f11
    >
    > jesli sie u kogos nie otwiera tzn ze nie ma browsera

    Technicznie namiary podane lepiej niż do panoram, ale nie rozumiem,
    po co ta ekwilibrystyka na początku. Moim zdaniem lepiej byłoby dać:
    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#541354
    2450372350978
    a jeżeli powodem ekwilibrystyki było pokazanie od razu całego
    obrazka i w pełnym rozmiarze to od razu tak:
    http://lh3.ggpht.com/_mqeM6Cx79so/SyDELSrxFAI/AAAAAA
    AACn8/77bfS0sp0P4/Widok%20nocny.jpg

    Do zapodanego ostatnim sposobem nawet browser nie jest potrzebny.
    Wystarczy najprymitywniejszy downloader.

    --
    nb

  • 100. Data: 2010-01-05 01:32:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 10 of Dec 2009 16:13, adam wrote:

    > Użytkownik <funkykoval> napisał
    >
    > Pieskie życie.....
    > http://img26.imageshack.us/img26/8199/zlypies.jpg
    >
    > No fakt, na szczęśliwego to on nie wygląda ; )

    - Panie hrabio, zastrzeliłem psa.
    - Wściekły był?
    - No, na zadowolonego to on nie wyglądał

    PS
    Ten z fotografii wydaje mi się trochę za ostry.
    Chodzi o ostrość graficzną a nie psią :-)

    --
    nb