  • Data: 2009-12-08 19:18:21
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 11:11:31 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > dlugo jeszcz ebedziesz tak mekolil i uzalal sie nad wlasna
    > bezradnoscia?

    Wrzuć mnie do KF jak ci przeszkadza, że cię krytykuję. Nie będę wtedy
    naruszać twojego wygórowanego mniemania o własnej osobie.

    Chociaż coś ci z tym KFem strasznie nie idzie ostatnio.

    > Cichybartko mial watpliwosci jak otworzyc pliki , sprawa sie dawnoa
    > wyjasnila , a ty ciagle jeczysz.

    Ależ ja potrafię je otworzyć. To, że z reguły nie widzę powodu (nie chce mi
    się) to już sprawa osobna.

    Natomiast to, że nie potrafisz ich opublikować tak, żeby można było je
    otworzyć nie sięgając prawą ręką do lewego ucha jest faktem, nie tezą którą
    można argumentować

    > jesli sie u kogos otwiera a u innego nie , tzn ze ten ktos ma u siebie
    > zainstalowany odpowiedni program a ten inny nie i tyle - cala prawda.

    Przecież nawet u ciebie nie działa to prawidłowo, bo prezentacja flashowa
    powinna się uruchamiać bez konieczności pobierania na dysk. :P

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer