  • Data: 2010-01-03 13:31:36
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/47 - fotoplenery.eu
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 02 of Jan 2010 17:32, cichybartko wrote:

    > Dzięki. Mnie najbardziej trafiło a raczej przeraziło jak zobaczyłem te
    > zdjęcia na jakimś laptopie Della. A ja narzekałem na swoją tanią
    > matrycę MVA.

    Ja myślę, że jak co dobre, to przebije się również przez warstwę
    niedoskonałości technicznej.
    Oczywiście bez skrajności "nieważny gramofon i płyta, ważne co gra",
    "nieważny aparat fotograficzny, ważny fotograf" itp.

    PS
    A te nogi przerabiałem levelsami od jednej skrajności do drugiej
    i zawsze było w porządku. Kiepskie LDRy tej próby nie wytrzymują.

    --
    nb