  • Data: 2009-09-01 17:44:14
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/35 - fotoplenery.eu
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 14:12, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > I na dodatek tak-jakby-monolog ;)

    Nie miałem możliwości nawiązania dialogu,
    ale w zdjęciu z panem, to miałem na myśli przesunięcie pana,
    a nie aparatu w górę i w lewo. I wcale nie wiem czemu, tak jakoś...

    natomiast co do tego zaułka, zdjęcie zrobiłem na plenerze w Łodzi,
    w szybkim przejściu między z jednej knajpy do drugiej :D
    i też nie pokuszę się o głębszą analizę, kadr na wyczucie w 3sek.

    JD