  • 1. Data: 2009-04-05 17:42:57
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/14 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    W minionym tygodniu nasi wzieli odwet za Irlandie Płn na
    biednych amatorach San Marinczykach a dzis Kubica znowu nie
    dojechal do mety :( Na skolatane nerwy nie ma jak papieros

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-
    tydzien-2009/13/zdjecia-tygodnia_3-501.html#ponyimg

    lub jeszcze jeden

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-
    tydzien-2009/13/zdjecia-tygodnia_1-506.html#ponyimg

    (linki pewnie trzeba posklejac)

    wiec znowu okazalo sie ze zdjecia tygodnia sa dobre na wszystko. Oprocz
    owych nikotynowych zdjec mielismy jeszcze w zeszlym tygodniu kilka
    innych zdjec (m.in. kontynuacja serii konsko-targowej) wiec
    mysle ze warto (jesli ktos tego jeszcze nie zrobil) zajrzec do tamtego
    watku o pechowym numerze.

    Teraz jednak tydzien juz sie konczy wiec jesli ktos zrobi jakies
    nowe zdjecie to bedzie mile widziany w watku 14-stym

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie to zachecam aby zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-04-05 20:00:03
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/14 - fotoplenery.eu
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 17:42:57 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > Teraz jednak tydzien juz sie konczy wiec jesli ktos zrobi jakies
    > nowe zdjecie to bedzie mile widziany w watku 14-stym

    Wczytalem zdjecie Janka z zeszlego tygodnia i mam nadzieje, ze to bylo
    ostatnie zdjecie z togodnia 13/2009. Udostepnilem nowa kategorie na
    fotoplenerach na ten tydzien:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/14/

    Zrobilem kilka nowych zdjec komorka, ale kabla zgubilem a "Niebieski zabek"
    jakos nie dziala wiec moze pokaze pozniej.

    Zapraszam do pokazywania zdjec i polecam wczytanie do fotoplenerow.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 3. Data: 2009-04-06 06:39:07
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Poranek:

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20090404_0086.jpg.htm
    lub
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/14/poranek_1-509.html

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-04-06 07:17:09
    Od: j...@a...at

    " ja tu rzadze "

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#532147
    2564790000450

    przy okazji :
    zauwazylem ze w tygodniu 11 zamieszczono przy porzadkowaniu omylkowo
    zdjecia dwoch drzew , ktore wyslalem tydzien pozniej a winno byc to:
    http://onephoto.net/?id=573199#573199

    XXX

  • 5. Data: 2009-04-06 07:32:25
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    trochę bardziej na północ:

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090402/42_m
    isie_grasuja_na_calym_Svalbardzie_LYR.html

    pozdrawiam
    Witek

  • 6. Data: 2009-04-06 08:43:22
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Zapraszam do pokazywania zdjec ...

    Z wczoraj.
    Łódzka procesja w niedzielę palmową:

    http://mgpl.deviantart.com/art/117-1-118214804
    http://mgpl.deviantart.com/art/117-3-118216585
    http://mgpl.deviantart.com/art/117-8-118218245
    http://mgpl.deviantart.com/art/117-9-118218493
    http://mgpl.deviantart.com/art/117-12-118219076
    http://mgpl.deviantart.com/art/117-13-118219272

  • 7. Data: 2009-04-06 10:12:56
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Czekając na wiosnę:

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/wiosna/ms1.jpg

    Matusz

  • 8. Data: 2009-04-06 11:06:34
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Ja równiez się dołaczam, a skoro prawie wszyscy jakies oznaki wiosny, to
    i ja dam wiosne, ale jeszcze uwięzioną :-)
    http://kmc.nazwa.pl/123/wiosna.jpg

    zapraszam i pozdrawiam
    --
    Krzysiek K.M.C.

  • 9. Data: 2009-04-06 13:41:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Ja oczywiście wiosennie:
    http://www.pbase.com/hfoto/image/111005610

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 10. Data: 2009-04-06 14:56:42
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 06 of Apr 2009 13:06, K.M.C. wrote:

    > Ja równiez się dołaczam, a skoro prawie wszyscy jakies oznaki wiosny,
    > to i ja dam wiosne, ale jeszcze uwięzioną :-)
    > http://kmc.nazwa.pl/123/wiosna.jpg

    Ja widzę uwięzionego fotografa.

    --
    nb