  • 11. Data: 2009-02-09 20:25:36
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/06 - fotoplenery.eu
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Witam,
    raz kozie smierć
    http://kmc.petronet.pl/Opar.jpg

    Tytulem opisu, Hala Miziowa 1200m npm mgla jak diabli, raw mooocno
    forsowany.
    pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 12. Data: 2009-02-09 21:14:09
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:38:13 +0100, MarekF napisał(a):

    > Mam dostep do wiecej.
    > Chyba zrobie jakas galerie, sa takze fotki i inne pamiatki z tamtych czasow
    > z Wietnamu
    > Gdybys mogl przetlumaczyc prawidlowo to bylbym wdzieczny, takze moj kolega,
    > ktory ma te matereialy.
    > Pozdr
    > MarekF

    Poszlo do Ciebie na priv z zalozeniem, ze adres w naglowku jest prawdziwy
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 13. Data: 2009-02-09 22:14:12
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > raz kozie smierć
    > http://kmc.petronet.pl/Opar.jpg
    >
    > Tytulem opisu, Hala Miziowa 1200m npm mgla jak diabli, raw mooocno
    > forsowany.

    Bajkowo..
    Na poczatku pomyslalem, ze jak z "Krolowej Sniegu", ale po chwili... nieee
    za lagodnie, za miekko :) Bardzo mi sie podoba. Melancholijnie troche,
    troche cieplo, pomimo zimna i wilgoci.

    Thomas

  • 14. Data: 2009-02-09 23:03:05
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:1sta5k1nt9ywu.c43qkhwae9lp.dlg@40tude.net...
    > Witam !
    >
    > W zastęstwie Tomka zgłaszam otwarcie "Zdjęcia tygodnia 2008/06"

    Witam,

    w tym tygodniu niestety szuflada z jesieni
    http://plfoto.com/1764200/zdjecie.html

    oraz świeży autoprtret ;)
    http://plfoto.com/1762354/zdjecie.html

    pozdrawiam i tradycyjnie już ciekaw jestem Waszych opinii.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2009-02-10 09:14:35
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Balet:
    > http://www.flickr.com/photos/tomek-k/3250612393/

    Niezle swiatlo.. Napiszesz ustawienia i czym robione? Dzieki.

    --
    le

  • 16. Data: 2009-02-10 09:26:32
    Od: rallyfreak <r...@i...pl>

    To tym razem i ja witam grupowiczow ow pstrykiem:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/6-ty-t
    ydzien-2009/lyttelton_1-414.html

    Pozdrawiam
    rallyfreak

  • 17. Data: 2009-02-10 09:26:39
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > w tym tygodniu niestety szuflada z jesieni
    > http://plfoto.com/1764200/zdjecie.html
    >
    > oraz świeży autoprtret ;)
    > http://plfoto.com/1762354/zdjecie.html

    Pierwsze - nie rozumiem kadru, nie łapię koncepcji.

    To drugie niezłe. Czarne przytłacza (/-ją) i pochłania (/-ją). I piona i
    autora. Zostawiłbym więcej powietrza (czarnego) na gorze, żeby
    podkreślić intencję, bo teraz można mieć wątpliwości, czy to nie przypadek.
    Z jakiego debiutu wyszła ta pozycja?

    --
    le

  • 18. Data: 2009-02-10 12:37:05
    Od: j...@a...at

    On 9 Feb., 11:37, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:
> [...]
    >
    > W zastęstwie Tomka zgłaszam otwarcie "Zdjęcia tygodnia 2008/06"
    >
    > Link do kategorii zdjęcia tygodnia na fotoplenery.eu jest tutaj:

    poczulem sie juz zmeczony tegoroczna zima

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#530114
    5707785212194

    i zatesknilem do zeszlorocznego slonca , ale nic z tego nie wyszlo :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#530114
    5444498584114

    XXX

  • 19. Data: 2009-02-10 15:48:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Uf, wreszcie koniec sezonu pracy, czas zacząć się włóczyć. Zapraszam na
    swoje ulubione badyle:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/03/1.htm
    I następne.
    Przy okazji - zdjęcia wykorzystują z połowę zakresu luminancji, bo...
    tak chciał autor :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl