  • Data: 2009-09-22 14:20:27
    Temat: Re: Zdarzylo sie wam skasowac komus otwarte nagle drzwi?
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Wrz, 15:41, jeszua <j...@g...com> wrote:
    > oooowszem. z tym, ze bywa gro sytuacji, kiedy zostaje uznana wspolwina
    > obu stron bioracych udzial w zdarzeniu: gdyby przejazd pomiedzy
    > stojacymi bryczkami byl uznawany za niezgodny z przepisami, policjanci
    > zapewne nie pozalowaliby mandatu i motocykliscie
    > a miedzy innymi o to pytal autor watku  ;)

    O to tez, jednak bardziej mnie interesuje kwestia winy a wiec tego,
    kto straci znizki.

    Nie watpie, ze kierowca motocykla takze moglby dostac mandat za jazde
    po linii.
    Jednakowoz ciekawe sa przypadki przerabiane w praktyce. W sumie
    wypadaloby jakos wine udowodnic. Jechanie srodkiem nie zawsze oznacza
    jazde po linii. Mozna jechac 10cm obok niej.

    amos