  • Data: 2009-09-22 15:30:10
    Temat: Re: Zdarzylo sie wam skasowac komus otwarte nagle drzwi?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości
    > On Tue, 22 Sep 2009 12:42:42 +0200, Jasio wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie tylko, w Londynie eksperymentują z advanced stop line
    > wpuszczającym
    > też motocykle. (I tak samo z wpuszczaniem motocykli na pasy dla
    > autobusów/rowerów)

    Pomalowane toto jest w kolory pasa dla rowerów, namalowany jest
    rower - jak znam siostrę to może być Pan Jezus, ale dla mnie to dla
    rowerów.

    Oj, a w Londynie to eksperymentują ostatnio w drugą stronę - w
    wypieprzanie motocykli z pasów dla autobusów. Przoduje w tym
    organizacja rowerzystów, która jest sowicie dotowana przez
    ministerstwo transportu. Takie paranoje trochę jak w PL - niby
    inicjują społecznie, ale za państwowe pieniądze.

    > Jak byłem ostatnio w Londynie to widziałem takie oznaczone rowerem i
    > motocyklem (z napisem "solo" poniżej, że tylko bez kosza ;->).

    Tak jak na parkingach dla motocykli, za które ostatnio też w Lądku
    trzeba płacić. "Solo motorcycles only". Najfajniejsze są te pomiędzy
    dwoma, przeciwnymi, pasami ruchu. Jeden błąd kierowcy autobusu i
    domino jak ta lala. (:

    --
    Jasio
    vx etz