  • Data: 2009-09-22 15:51:18
    Temat: Re: Zdarzylo sie wam skasowac komus otwarte nagle drzwi?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Sep 2009 17:30:10 +0200, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Pomalowane toto jest w kolory pasa dla rowerów, namalowany jest rower -
    > jak znam siostrę to może być Pan Jezus, ale dla mnie to dla rowerów.

    Nieno, owszem, standardowo ASL są dla rowerów.

    > Oj, a w Londynie to eksperymentują ostatnio w drugą stronę - w
    > wypieprzanie motocykli z pasów dla autobusów.

    Możliwość wjeżdżania motocyklami na pasy dla autobusów to właśnie był
    eksperyment. Przeciwko któremu organizacja rowerzystów strasznie
    protestowała. :-) (Sam wypełniałem ankietę w której pisałem że jestem
    za tym żeby motocykle dalej mogły jeździć, a co :->)

    [...]

    > Tak jak na parkingach dla motocykli, za które ostatnio też w Lądku
    > trzeba płacić.

    W City of Westminster na razie tylko, ale to niepokojące i mam nadzieję,
    że ciągłe protesty w końcu odniosą skutek. :-)

    > "Solo motorcycles only". Najfajniejsze są te pomiędzy dwoma,przeciwnymi,
    > pasami ruchu. Jeden błąd kierowcy autobusu i domino jak ta lala. (:

    Ta, w Paryżu też takie widziałem. Ja bym się trochę obawiał stawiać
    tam motocykl. ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650