  • Data: 2012-05-08 16:43:19
    Temat: Re: Zdalne wlaczanie zasilania urzadzen
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoja droga dziwi mnie to, ze nie ma takich urzadzen w sprzedazy
    > (przynajmniej nie znalazlaem zadnych prostych urzadzen bo profesjonalne sa
    > na pewno), gdyz potencjalne zastosowanie bylo by spore - w sensie jakis
    > przyzwoity sterownik urzadzen sterowany przez LPT

    Nie ma, poniewaz wlaczone komputery 24h/dobe nie istnieja praktycznie na
    rynku konsumenckim. To domena specjalistow, a jak specjalistów to i
    specjalistyczny sprzet jest do tego.

    Gdy gospodynie domowe będą zainteresowane w posiadaniu peceta24/h z LPT
    lub czymkolwiek innym co bedzie im wlaczalo ekspresy do kawy i pralki,
    to moze jakiekolwiek urzadzenia tego typu rozpowszechnia sie ;)