  • 11. Data: 2012-03-30 00:08:07
    Temat: Re: Zdalne sterowanie w Biedronie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Waldek pisze tak:

    > i zabezpieczone wkretem "kodowym" ;)

    ha ha ha powiedział gin wymieniając panewki.

    --
    Piter

  • 12. Data: 2012-03-30 00:16:34
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 29.03.2012 23:55, Waldek wrote:

    > Dziala ;)
    > - wewnatrz przekaznik, slychac go dosc glosno
    > wg. etykiety obciazalnosc 10A
    > Zakres 433,050 - 434,790 MHz

    Pewnie nie masz jak sprawdzić, ale może ktoś:

    Czy dwa komplety działają na siebie? Parowane zworkami czy jakoś?
    Pobór mocy w stanie czuwania?

    Mirek.

  • 13. Data: 2012-03-30 14:20:30
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Czy dwa komplety działają na siebie?

    Nie sadze, maja naklejki z kodem cyfrowym
    na nadajniku i odbiornikach numer /1/2/3

    >Parowane zworkami czy jakoś?

    Na zewnatrz zworek brak, wiec strojone fabrycznie

    > Pobór mocy w stanie czuwania?

    W przyblizeniu 0,7W (7,3 VA)
    (nie znam dokladnosci miernika)

  • 14. Data: 2012-03-30 17:11:02
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Mirek pisze:

    > Czy dwa komplety działają na siebie? Parowane zworkami czy jakoś?

    Kupiłem, na razie działa. Komplety różnią się od siebie czterocyfrowym
    kodem. W "mojej" Biedronce leżało tego 9 czy 10 kompletów, z czego po
    dwa miały ten sam kod.
    Zresztą wszystkie kody były jakby z jednej serii: 1015, 1030, 1033,
    1057. Wziąłem taki, który się nie powtarzał i mam nadzieję, że żaden z
    moich sąsiadów nie kupił wcześniej z identycznym kodem :)
    Andrzej

  • 15. Data: 2012-03-30 18:38:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "ajt" <a...@u...com.pl> wrote in message

> [...]
    > Wziąłem taki, który się nie powtarzał i mam nadzieję, że żaden z moich
    > sąsiadów nie kupił wcześniej z identycznym kodem :)

    "Dobrze jest mieć nadzieję, powiedziała mała Mi"
    ;-)

    --
    Włodek

  • 16. Data: 2012-03-30 19:52:04
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > 1057. Wziąłem taki, który się nie powtarzał i mam nadzieję, że żaden z
    > moich sąsiadów nie kupił wcześniej z identycznym kodem :)

    Najpierw kupiłem jeden zestaw a przed godziną prosiłem znajomą o dokupienie w
    tym samym sklepie jeszcze czterech - dla siebie i znajomych.
    Dwa numerki powtarzają się - przy okazji sprawdzę "kompatybilność".

  • 17. Data: 2012-03-30 20:55:38
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 30.03.2012 19:52, Wmak wrote:

    > Najpierw kupiłem jeden zestaw a przed godziną prosiłem znajomą o dokupienie w
    > tym samym sklepie jeszcze czterech - dla siebie i znajomych.
    > Dwa numerki powtarzają się - przy okazji sprawdzę "kompatybilność".

    Teraz pora na łyżkę dziegciu: Przy sterowaniu lampką zasięg jest niezły
    (spokojnie przekątna przeciętnego domu). Po włożeniu (markowego)
    zasilacza impulsowego już tak dobrze nie jest - włącza się bez problemu
    ale żeby wyłączyć to nawet z bliska trzeba kilka razy nacisnąć.

    Pilota już rozbebeszyłem: HS2260A-R4 i rezonator r433.
    Dokumentacja tylko po chińsku (niedługo staniemy się analfabetami), ale
    wygląda to na kodowane zworkami.

    Mirek.

  • 18. Data: 2012-03-30 21:42:52
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

  • 19. Data: 2012-03-30 21:47:27
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    coś się skopało przy wysyłaniu...powtarzam:
    To było wymyślone głównie do sterowania oświetleniem.
    Zasilacz impulsowy, nawet markowy , sieje takimi zakłóceniami w szerokim
    paśmie częstotliwości, że z 2cm zablokuje każdy odbiornik.
    Włącz to przez przedłużacz 1.5m

  • 20. Data: 2012-03-30 21:57:45
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 30.03.2012 21:47, Wmak wrote:

    > To było wymyślone głównie do sterowania oświetleniem.

    I to wyłącznie (zakazanymi) żarówkami ;)

    Mirek.