  • 1. Data: 2012-03-28 23:34:17
    Temat: Zdalne sterowanie w Biedronie
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    3 kanalowe - 3 gniazda sieciowe + pilot ~30zl, pracuje toto na 433MHz
    i tu sie zastanawiam jak z odpornoscia na zaklocenia, falszywe wl/wyl
    tzn. czy transmisja jest kodowana.
    A przy okazji, pilot ma baterie 12V i zastanawiam sie czy jej zywotnosc
    w tym ukladzie moze byc zblizona do pilota alarmu samochodowego
    - ten wytrzymal ok 10 lat na 1 takiej bakterii. Zasieg podaja ok. 30m

  • 2. Data: 2012-03-29 00:58:43
    Temat: Re: Zdalne sterowanie w Biedronie
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

> [...]
    > w tym ukladzie moze byc zblizona do pilota alarmu samochodowego
    > - ten wytrzymal ok 10 lat na 1 takiej bakterii. Zasieg podaja ok. 30m

    Widziałeś na własne oczy i macałeś temi rencami czy tylko słyszałeś.
    Popatrzyłem na ofertę Biedronki i nic takiego nie mają. Przy okazji zauważyłem
    że lutownica z cyną co niby miała kosztować 9,90 kosztuje 25 zyli.

  • 3. Data: 2012-03-29 05:27:18
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zauważyłem
    > że lutownica z cyną co niby miała kosztować 9,90 kosztuje 25 zyli.

    Potwierdzam, widziałem osobiście. Leżało tego trochę bez specjalnego
    zainteresowania potencjalnych klientów. Nie kupiłem bo nie potrzebuję.

    PP

  • 4. Data: 2012-03-29 09:55:33
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

> [...]
    > zauważyłem
    > że lutownica z cyną co niby miała kosztować 9,90 kosztuje 25 zyli.

    Porównanie do systemu samochodowego jest chyba uprawnione.
    (te same tanie elementy)
    A tam chyba nie obserwuje się przypadkowego otwierania.

    t-1

  • 5. Data: 2012-03-29 11:19:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Waldek pisze tak:

    > 3 kanalowe - 3 gniazda sieciowe + pilot ~30zl, pracuje toto na
    > 433MHz i tu sie zastanawiam jak z odpornoscia na zaklocenia,
    > falszywe wl/wyl tzn. czy transmisja jest kodowana.

    Mam już parę lat podobny zestaw z OBI na HX2262. Nic się z tym złego
    nie dzieje. Jedynie jak wyłączą fazę to samo potem nie wstanie. Zasięg
    50m.

    > A przy okazji, pilot ma baterie 12V i zastanawiam sie czy jej
    > zywotnosc w tym ukladzie moze byc zblizona do pilota alarmu
    > samochodowego ten wytrzymal ok 10 lat na 1 takiej bakterii.

    nie no 10 lat to nie ale 3 lata moja wytrzymała.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-03-29 14:49:28
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałeś na własne oczy i macałeś temi rencami czy tylko słyszałeś.

    Wczoraj widzialem, dzis nabylem. - 29,90 PLN
    http://allegro.pl/wlaczniki-na-pilota-3-szt-gniazda-
    sieciowe-i2237519013.html

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-03-29 17:25:18
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 29.03.2012 14:49, Waldek wrote:

    > Wczoraj widzialem, dzis nabylem. - 29,90 PLN

    Raporcik z działania poprosimy.

    Mirek.

  • 8. Data: 2012-03-29 23:25:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mirek pisze tak:

    > Raporcik z działania poprosimy.

    no i fotki flaków koniecznie ;)

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-03-29 23:55:16
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Raporcik z działania poprosimy.

    Dziala ;)
    - wewnatrz przekaznik, slychac go dosc glosno
    wg. etykiety obciazalnosc 10A
    Zakres 433,050 - 434,790 MHz

    Lezalo tego jeszcze z 10 kompletow, do Biedrony mam blisko
    gdyby ktos bardzo potrzebowal.

  • 10. Data: 2012-03-30 00:02:05
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > no i fotki flaków koniecznie ;)

    Zaplombowane stickersem
    i zabezpieczone wkretem "kodowym" ;)
    Gwarancja na 2 lata wyklucza "naturalne zuzycie"
    - zakladam ze nie obejmuje stykow przekaznika :D