eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Sat, 17 May 2014 00:53:09 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    <53767b4d$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl> <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-250-55.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1400280794 26000 89.68.250.55 (16 May 2014 22:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2014 22:53:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533188
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-17 00:48, Pszemol pisze:
    > "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    > news:ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2014-05-16 22:55, anacron pisze:
    >>> W dniu 16.05.2014 22:37, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >>>> Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
    >>>> intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
    >>>> samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
    >>>> słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
    >>>> charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie, ale
    >>>> proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.
    >>>
    >>> Jesteś pewnym?
    >>>
    >> No przecież pamiętam, co się działo.
    >
    > Sugerujesz że każdy samochód, nawet bez turbo ma skorowy
    > przyrost mocy powyżej 2000rpm i jeżdząc różnymi autami od
    > dwudziestu paru lat dopiero zauważyłem to jadąc na próbnej
    > jeździe nówką passata CC w 2009 roku gdy ta jazda była moim
    > pierwszym doświadczeniem z autem z turbo? Ciekawe :-))

    Mówię o dieslach. Benzyna nie ma tego skoku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: