eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Fri, 16 May 2014 17:47:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ll5bun$cor$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    <lkps4p$28kc$1@news2.ipartners.pl> <lkqbqn$bu1$1@dont-email.me>
    <lkqgkn$mmk$1@node1.news.atman.pl> <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1400255255 13083 46.21.210.209 (16 May 2014 15:47:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2014 15:47:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533153
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-05-16 12:03, Użytkownik Jakub Witkowski napisał:

    >> Ewidentnie coś spaprał przy wkręcaniu filtra.
    >> Stawiam na suchą uszczelkę którą powykręcało.
    >
    > Może. To było 25 lat temu.
    > Ale znając jakość pf125, mogło być i tak, że np. gniazdo było krzywe i
    > wymagało mocnego docisku.
    >
    > Tak było np. z gniazdem dyszy wolnych obrotów w gaźniku. Felerny odlew z
    > "nadżerką" powodował mikrowyciek,
    > skutkiem czego a) trochę śmierdziało b) po 2-3 dniach w gaźniku nie było
    > już benzyny, i dopalał po 10-15 s.
    > ASO nie wiedziało dlaczego. Ile oni się naszukali przyczyn słabego
    > zapalania, i nie znaleźli.
    > Ja (nastoletni wtedy szczyl) znalazłem. Połączyłem dwa fakty...
    >
    Trzeci ci umkną.
    Gdyby paliwo nie cofało się z instalacji przez nieszczelne zaworki
    w pompie to palił by za drugim zakręceniem a nie po tylu sekundach
    dydłania.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: