  • 1. Data: 2011-05-05 21:27:36
    Temat: Zawilgocona klawiatura
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

    Problem jest nastepujacy. Dzisiaj rano byłem na basenie. Miałem ze sobą
    laptopa. Chyba było tam trochę wilgotno i do komputera dostało siię trochę
    wody. Na początku klawiatura kompletnie zwariowała. Przetarłem ją i
    rozkręciłem kompa. Potem próbowałem wysuszyć go dmuchawą powietrzną. W końcu
    wstawiłem na kilka godzin do suchego, ciepłego pomieszczenia. Część
    klawiszy przestała wariować, ale część z nich przestała niestety działać
    (m.in. a, d, dolny rządek literek prócz z). Czy jest nadzieja, że to
    wyschnie, czy też jest to już trwałe uszkodzenie? Jakie są rokowania?

    Vince

  • 2. Data: 2011-05-05 21:30:57
    Temat: Odp: Zawilgocona klawiatura
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Vince" <w...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > ale część z nich przestała niestety działać (m.in. a, d, dolny rządek literek
    > prócz z). Czy jest nadzieja, że to wyschnie, czy też jest to już trwałe
    > uszkodzenie? Jakie są rokowania?

    pare zalanych z tymi objawami juz wymienilem, zadnej sie nie polepszylo
    po wyschnieciu

  • 3. Data: 2011-05-05 21:36:56
    Temat: Re: Zawilgocona klawiatura
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

    > pare zalanych z tymi objawami juz wymienilem, zadnej sie nie polepszylo
    > po wyschnieciu

    Ile taka "przyjemność"? Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można
    załatwić i czy w przypadku tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?

    Vince

  • 4. Data: 2011-05-05 21:47:17
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Vince" <w...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ile taka "przyjemność"?

    wymiana 20-30 pln pewnie, o ile to klawiatura bo moze byc cos wiecej
    (to chyba blizniacza konstrukcja i problemy podobne)

    http://allegro.pl/aristo-2500-d220s-cel-2-0-ghz-brak
    -ram-i-hdd-i1593974469.html

    > Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można załatwić i czy w przypadku
    > tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?

    problemem jest znalezienie takiej klawiatury, jezeli ja znajdziesz to
    pewnie bedzie kosztowala grosze, natomiast uplowoanie jej moze to zajac
    sporo czasu, jakas rolowana silikonowa na usb moze byc rozwiazaniem do
    czasu wymiany klawiatury\laptopa

  • 5. Data: 2011-05-06 08:38:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-05 23:36, Vince pisze:

    > Ile taka "przyjemność"? Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można
    > załatwić i czy w przypadku tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?
    >
    > Vince

    Niekoniecznie może byc to przyczyna samej klawiatury, z tego co pamiętam
    zdarzały się przerwy w ścieżkach idących do kontrolera, na elektrodzie
    chyba jest opisane jak ktoś tam drutem sobie łączył wyjścia.

    Klawiatury takiej to chbya nawet na allegro ze świecą szukać, są używki
    zdekompletowane z klawiaturą za 250pln... to chyba przekracza wartość
    tego lapa :)