  • 1. Data: 2011-05-04 17:07:20
    Temat: P4 Presler i "Presler sticker"..?
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    Ostatnio dużo pytań zadaję na tej grupie, ale jeszcze potrzebuję jednej
    tylko
    porady, związanej z procesorem.
    Zainteresował mnie P4 D925 na jądrze Presler.
    Ma tylko 95W.

    Oprócz wersji BIOS P1.40 wymaga czegoś, co nazywa się "Presler Sticker"

    Moja płyta wygląda tak:
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dual-
    880Pro
    z maleńką różnicą - ten rząd złącz audio niżej obudowy jest z tyłu czarny,
    a nie różowy.

    Ten presler sticker podobno można odnaleźć tu:
    http://www.asrock.com/support/note/775Dual-880Pro.jp
    Jak dla mnie to obudowa złącz audio.

    A tu jakiś napis Presler. U mnie wszystko wygląda identycznie,
    ale napisu Presler nie ma.
    Czy to oznacza, że Presler u mnie nie pójdzie? Bo nie wiem, czy to jest
    Jakaś naklejka, czy coś.. do procesora ma trochę daleko.

    Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-05-04 19:09:54
    Temat: Re: P4 Presler i "Presler sticker"..?
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Taz wrote:

    > Ma tylko 95W.

    95W TDP nie oznacza poboru prądu. To dość przybliżona wartość.
    Grzeje się jak każdy inny P4 i tyle. W spoczynku ciągnie jakieś 60W ...

> [...]
    > A tu jakiś napis Presler. U mnie wszystko wygląda identycznie,
    > ale napisu Presler nie ma.
    > Czy to oznacza, że Presler u mnie nie pójdzie?

    Tak wynika z dość jednoznacznego opisu producenta.

    --
    Wojtek

  • 3. Data: 2011-05-05 07:49:52
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tylko, bo jak na dwurdzeniówkę serii D to mało, bo Pentium D na jądrze
    Smithfield
    ma 130 W (TDP). Z 95 W bym się pogodził, ale tego grzejnika Smithfielda nie
    chce mi się chłodzić :). Dobre chłodzenie do niego jest więcej warte niż sam
    procesor.
    Spieprzyli to z tym Preslerem, co im szkodziło zainstalować ten Presler
    stick na każdej
    seryjnej płycie, tym bardziej, że jest ona dość "indywidualna". Taka bym
    powiedział
    Przejściówka.
    "Twoja płyta obsłuży Preslera, ale niestety nie masz Presler stick" :)
    Trochę śmieszne.

  • 4. Data: 2011-05-05 08:57:29
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-05 09:49, Taz pisze:

> [...]
    > powiedział
    > Przejściówka.
    > "Twoja płyta obsłuży Preslera, ale niestety nie masz Presler stick" :)

    Ja mam D820 i chlodzenie pentagram rdzenie maja po 45-60 stopni caly
    komputer zre max 130W

  • 5. Data: 2011-05-06 17:05:15
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    > sticker - naklejka
    >
    > informujaca ze hardware plyty zostalo pewnie jakos nieznacznie poprawione
    > zeby zapewnic kompatybilnosc

    No tak, mnie się to skojarzyło z jakimś dosłownie dodatkowym stykiem /
    złączem
    dla procesora :).
    Tak, czy owak nie ma.