eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 103

  • 91. Data: 2011-02-17 22:42:43
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > A ja Ci to naprawię. Safrane miała PNEUMATYCZNE zawieszenie. Bez
    > HYDRO. Hydropneumatyczne zawieszenie to właśnie Citroen, oraz sporo
    > czołgów i koparek. Hydroactive to nazwa marektingowa dla zawieszenia
    > hydropneumatycznego uzbrojonego w zawory antyopadowe, dodatkowe
    > gruszki i zestaw czujnikow z komputerem i zaworami który tym steruje.
    >
    > W Safrane była regulowana twardość zawieszenia i w niewielkim stopniu
    > jego wysokość. Poza tym system ten w przeciwieństwie do tego z
    > Citroena - działał dość krótko. Montowano go tylko w Safrane I, byle
    > duperel kosztował majątek i dziś jużnie znajdziesz Szafy ze sprawnym
    > tym ustrojstwem, więc dyskusja jest akademicka. Najlepszą cecha
    > systemu Renault była łatwa możliwość ekstrakcji tego cholerstwa i
    > wstawienia zwykłego zawiasu...
    >

    Ok, pomyliłem się, dobra pomyliłem się !!! (w nazwach :) )
    hydro to mi się wzięło że amorki w środku są hydro ;) + kableki + czujniki.
    a sama wysokość to była - tak tylko "Air" i to wolno się zmieniało.

    ale ta "Szafa" 1 to było dobre trwałe ciche SZYBKIE auto :)
    i tak cena części inna niż w innych autach, nawet do
    2 jest ze 3x taniej eksploatacja, i mniej pali.

    Czy mi się wydaje czy większość zawieszenia w 2 jest stalowa
    a w 1 była aluminiowa ? bo mi cholera rdza je jakieś śrubki
    i takie tam duże elementy w ph2 - a jedynka pomimo że starsza
    to tylko brudna była, rdza tego nie jadła (zresztą VelSatisa
    9 letniego też nie je nic).

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 92. Data: 2011-02-17 22:44:40
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Hmm, to jak sklasyfikujesz CXa, GS/Aa, BXa - te nigdy nie miały, oraz XMy i
    > Xantie bez hydroactiv (z zawieszeniem hydropneumatycznym ale bez
    > wyposażenia dodatkowego nazywanego właśnie HA)???

    pomyliłem się !
    Hydro tak, i pneumatic też bo coć musi się "kompresować".

    >
    > Tak jak Piotr zauważył, skąd to ci to hydro w Renault się znalazło?
    >

    z płynu w amorkach :)

    btw. jaka jest konstrukcja AirMatica ?
    to samo co Renault i Porsche ?


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 93. Data: 2011-02-18 00:09:44
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-16 21:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > news:ijhcje$cta$2@news.onet.pl...
    >> W dniu 2011-02-16 00:19, Cavallino pisze:
    >>> Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
    >>>
    >>>> Poszukaj "gwintowanego zawieszenia", powinno rozwiazac Twoje problemy,
    >>>> za stosunkowo rozsadne pieniadze.
    >>>
    >>> A widział ktoś takowe które idzie w górę, a nie w dół?
    >>
    >> Yyyy - kupujesz takie, ktore skrecone na max ma wysokosc taka jak
    >> Twoje w oryginale, po czym odkrecasz w gore?
    >
    > Mówisz, że to wszystko różni się tylko długością?

    Nie no, na pewno nie tylko dlugoscia. Ale jednak w branzy jest pewna
    normalizacja, moze i w tym przypadku udaloby sie cos dobrac, ew. do
    malej przerobki. Ale w tym temacie nie bede sie wymadrzal, to sa moje
    przypuszczenia, kolega Tomasz Pyra ma widac w tej kwestii wiecej
    doswiadczenia.

    --
    venioo
    GG:198909
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086


  • 94. Data: 2011-02-18 16:26:56
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, w
    <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Teoretyczny prześwit w ceedzie to 15 cm, czyli raptem o 3 cm mniej niż
    > Sportage, ale wydaje mi się to mocno naciągana wartość, jako że każdy
    > krawężnik na parkingu zaliczam osłoną silnika.
    > Z wymianą jakich elementów musiałaby się wiązać taka przeróbka i jakimi
    > kosztami pi razy drzwi?

    Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom, po co w niego inwestować
    ;>.
    Kup sobie Crosswagona, będziesz miał i wysoki prześwit i cuore sportivo +
    prawdziwe 4x4 w prezencie...


  • 95. Data: 2011-02-18 16:38:19
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Feb 2011 21:13:15 +0100, w <ijhb4s$kmt$1@inews.gazeta.pl>, z
    <z...@g...pl> napisał(-a):

    > Który z nowych obecnie sprzedawanych samochodów kompaktowych (typu Astra
    > lub wyrośnięta Corsa) ma ten prześwit największy? Ceed jak widać odpada :-(

    Chyba Lancer -- dziś oglądałem 1 na parkingu, był wyjątkowo wysoki (jak na
    kompakta). Z tyłu nie było żadnych oznaczeń o jakiejś specjalnej wersji, więc
    należałoby przyjrzeć się innym egzemplarzom.


  • 96. Data: 2011-02-18 19:19:30
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:ar3tl6h2lci7ffit1k8km0imtkov0rvhau@4ax.com...
    Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, w
    <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Teoretyczny prześwit w ceedzie to 15 cm, czyli raptem o 3 cm mniej niż
    > Sportage, ale wydaje mi się to mocno naciągana wartość, jako że każdy
    > krawężnik na parkingu zaliczam osłoną silnika.
    > Z wymianą jakich elementów musiałaby się wiązać taka przeróbka i jakimi
    > kosztami pi razy drzwi?

    >Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom

    Złom będzie za 6-7 lat.


  • 97. Data: 2011-02-18 19:38:46
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Feb 2011 19:19:30 +0100, w
    <4d5eb831$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > news:ar3tl6h2lci7ffit1k8km0imtkov0rvhau@4ax.com...
    > Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, w
    > <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    > <c...@k...pl> napisał(-a):
    >
    > > Teoretyczny prześwit w ceedzie to 15 cm, czyli raptem o 3 cm mniej niż
    > > Sportage, ale wydaje mi się to mocno naciągana wartość, jako że każdy
    > > krawężnik na parkingu zaliczam osłoną silnika.
    > > Z wymianą jakich elementów musiałaby się wiązać taka przeróbka i jakimi
    > > kosztami pi razy drzwi?
    >
    > >Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom
    >
    > Złom będzie za 6-7 lat.

    To teraz 10-letnie auto to już nie złom?


  • 98. Data: 2011-02-18 21:03:58
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-16 13:12, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2011-02-16 00:28, Cavallino pisze:
    >>> Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:
    >>>
    >>>> Druga możliwość to spręzyny od diesla, jeśli jesteś posiadaczem
    >>>> benzyniaka.
    >>>
    >>> Niestety, na pokładzie jest klekot.
    >>> Kto wie czy właśnie nie dlatego jest on tak niski z przodu, może
    >>> zapomnieli że sprężyny powinny być deczko inne.
    >>
    >> Jeszcze pytanie czy sprężyny na których jeździsz sobie nie siadły.
    >
    > Może ma ktoś jakiś namiar na warsztat w Poznaniu zajmujący się
    > zawieszeniami i posiadający nowe sprężyny (najlepiej oryginalne i
    > tuningowe) w celu porównania?

    Najlepiej będzie przejść się do ASO i zmierzyć wysokość na jakiej stoi
    nowy samochód, a potem sprawdzić w swoim (bo model chyba jakiś zmian
    które mogłyby wpłynąć na wysokość nie przechodził).


  • 99. Data: 2011-02-18 22:42:30
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > >Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom
    >
    > Złom będzie za 6-7 lat.

    >To teraz 10-letnie auto to już nie złom?

    No właśnie za 6-7 lat będzie miał 10 lat.




  • 100. Data: 2011-02-18 22:44:14
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:

    > Najlepiej będzie przejść się do ASO i zmierzyć wysokość na jakiej stoi
    > nowy samochód, a potem sprawdzić w swoim (bo model chyba jakiś zmian które
    > mogłyby wpłynąć na wysokość nie przechodził).

    W sumie dobry pomysł to jest - zgłoszę usterkę prześwitu na przeglądzie
    (niedługo przypada), jako usterkę na gwarancji.
    Zobaczymy co z tym zrobią.
    Wiadomo że amorków czy sprężyn nie wymienią za free, ale może chociaż
    pomiarów dokonają.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: