eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Thu, 17 Feb 2011 21:42:43 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <ijk4oj$p4r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    <1...@s...eu> <ijet97$gdb$1@news.onet.pl>
    <ijfemo$q33$1@inews.gazeta.pl>
    <82w509zv014w.iqi9x9uxl4lu$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297978963 25755 172.20.26.241 (17 Feb 2011 21:42:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Feb 2011 21:42:43 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 83.7.166.237
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350877
    [ ukryj nagłówki ]

    > A ja Ci to naprawię. Safrane miała PNEUMATYCZNE zawieszenie. Bez
    > HYDRO. Hydropneumatyczne zawieszenie to właśnie Citroen, oraz sporo
    > czołgów i koparek. Hydroactive to nazwa marektingowa dla zawieszenia
    > hydropneumatycznego uzbrojonego w zawory antyopadowe, dodatkowe
    > gruszki i zestaw czujnikow z komputerem i zaworami który tym steruje.
    >
    > W Safrane była regulowana twardość zawieszenia i w niewielkim stopniu
    > jego wysokość. Poza tym system ten w przeciwieństwie do tego z
    > Citroena - działał dość krótko. Montowano go tylko w Safrane I, byle
    > duperel kosztował majątek i dziś jużnie znajdziesz Szafy ze sprawnym
    > tym ustrojstwem, więc dyskusja jest akademicka. Najlepszą cecha
    > systemu Renault była łatwa możliwość ekstrakcji tego cholerstwa i
    > wstawienia zwykłego zawiasu...
    >

    Ok, pomyliłem się, dobra pomyliłem się !!! (w nazwach :) )
    hydro to mi się wzięło że amorki w środku są hydro ;) + kableki + czujniki.
    a sama wysokość to była - tak tylko "Air" i to wolno się zmieniało.

    ale ta "Szafa" 1 to było dobre trwałe ciche SZYBKIE auto :)
    i tak cena części inna niż w innych autach, nawet do
    2 jest ze 3x taniej eksploatacja, i mniej pali.

    Czy mi się wydaje czy większość zawieszenia w 2 jest stalowa
    a w 1 była aluminiowa ? bo mi cholera rdza je jakieś śrubki
    i takie tam duże elementy w ph2 - a jedynka pomimo że starsza
    to tylko brudna była, rdza tego nie jadła (zresztą VelSatisa
    9 letniego też nie je nic).

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: