  • Data: 2011-02-17 22:42:43
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja Ci to naprawię. Safrane miała PNEUMATYCZNE zawieszenie. Bez
    > HYDRO. Hydropneumatyczne zawieszenie to właśnie Citroen, oraz sporo
    > czołgów i koparek. Hydroactive to nazwa marektingowa dla zawieszenia
    > hydropneumatycznego uzbrojonego w zawory antyopadowe, dodatkowe
    > gruszki i zestaw czujnikow z komputerem i zaworami który tym steruje.
    >
    > W Safrane była regulowana twardość zawieszenia i w niewielkim stopniu
    > jego wysokość. Poza tym system ten w przeciwieństwie do tego z
    > Citroena - działał dość krótko. Montowano go tylko w Safrane I, byle
> [...]

    Ok, pomyliłem się, dobra pomyliłem się !!! (w nazwach :) )
    hydro to mi się wzięło że amorki w środku są hydro ;) + kableki + czujniki.
    a sama wysokość to była - tak tylko "Air" i to wolno się zmieniało.

    ale ta "Szafa" 1 to było dobre trwałe ciche SZYBKIE auto :)
    i tak cena części inna niż w innych autach, nawet do
    2 jest ze 3x taniej eksploatacja, i mniej pali.

    Czy mi się wydaje czy większość zawieszenia w 2 jest stalowa
    a w 1 była aluminiowa ? bo mi cholera rdza je jakieś śrubki
    i takie tam duże elementy w ph2 - a jedynka pomimo że starsza
    to tylko brudna była, rdza tego nie jadła (zresztą VelSatisa
    9 letniego też nie je nic).

    pozdrawiam.