-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawartość siarki w paliwie, a dobranie oleju
Date: Wed, 17 Nov 2010 09:12:26 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 22
Message-ID: <ic02pa$ble$1@news2.ipartners.pl>
References: <8...@j...googlegroups.com>
<4ce29e77$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@d...googlegroups.com>
<4ce2b788$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1289981546 11950 157.25.157.219 (17 Nov 2010 08:12:26
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 17 Nov 2010 08:12:26 GMT
In-Reply-To: <c...@q...googlegroups.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2326255
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-16 20:17, mic49 pisze:
> Napisanie jest dokładnie tak:
> Silnik 1AD-FTV bez reaktora katalitycznego DOF:
> - paliwo o zwartości ( chyba literówka ) siarki do 500 ppm: ACEA A1/B1
> lub B1, API CF-4 lub CF;
> - paliwo o zwartości siarki do 50 ppm: ACEA C2, A1/B1 lub B1, API CF-4
> lub CF.
>
> **********
>
> I jak to rozumieć: czy jeśli wszystkie paliwa w Polsce mają zawartość
> siarki< 50 ppm, to olej musi spełniać specyfikację również C2. Ale
> jednocześnie, co logiczne - mają zawartość< 500 ppm, więc tej normy
> olej spełniać nie musi. Pomieszane...
E tam. Całkowicie logiczne.
Żeby lać C2 musisz mieć bobre paliwo (<50ppm), a A1/B1 możesz lać przy każdych, aż do
500ppm.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=