-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Zawartość siarki w paliwie, a dobranie oleju
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@j...googlegroups.com>
<4ce29e77$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@d...googlegroups.com>
<4ce2b788$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 16 Nov 2010 20:56:38 GMT
Lines: 22
Message-ID: <4ce2f006$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1289940998 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22802 80.52.166.102:57005
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2326185
[ ukryj nagłówki ]begin mic49
> Napisanie jest dokładnie tak:
> Silnik 1AD-FTV bez reaktora katalitycznego DOF: - paliwo o zwartości (
> chyba literówka ) siarki do 500 ppm: ACEA A1/B1 lub B1, API CF-4 lub CF;
> - paliwo o zwartości siarki do 50 ppm: ACEA C2, A1/B1 lub B1, API CF-4
> lub CF.
>
> **********
>
> I jak to rozumieć: czy jeśli wszystkie paliwa w Polsce mają zawartość
> siarki < 50 ppm, to olej musi spełniać specyfikację również C2. Ale
> jednocześnie, co logiczne - mają zawartość < 500 ppm, więc tej normy
> olej spełniać nie musi. Pomieszane...
Moim zdaniem z tego co jest napisane wynika, że C2 możesz stosować
wyłącznie przy paliwach o zawartości siarki do 50 ppm, a pozostałe
wymienione przy paliwach o zawartości siarki do 500 ppm (czyli przy tych
0-50 ppm także). Jak chcesz być pewien to zadzwoń do ASO i zapytaj. ;-)
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.10 21:59 Tomasz Pyra
- 17.11.10 09:12 Jakub Witkowski
- 17.11.10 09:23 mic49
- 18.11.10 08:23 PaweL
- 18.11.10 12:52 J.F.
- 18.11.10 13:47 Raf :-)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual