  • Data: 2013-11-01 19:48:18
    Temat: Re: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 19:20:54 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Czy ja się nazywam anacron? Chyba nie. I nie mam w zwyczaju wyzywania
    >
    > kogoś od kutasów. Zwróciłem mu uwagę, że skoro kieruje ruchem na
    >
    > skrzyżowaniu, to niech to robi z głową. To jest wg Ciebie obraza? To
    >
    > może mam mu jeszcze mówić "jaśnie panie"?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    To Twoja wersja. Dobrze że Ci zabrali bo frajer jesteś. W sytuacji podbramkowej mówi
    się że się zostawiło jakiś dokument w domu. Przyjmuje na klatę 5 dych i jedzie dalej.
    Kolejny raz się okazało że życie trochę różni się od pierdolenia niektórych na
    grupach. Ciekawe co mają do powiedzenia tacy co podstawami prawnymi srają na okrągło.
    Jak niebieski coś z sensem wypłodzi na okoliczność zatrzymania PJ to masz przejebane.