eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZatarłem silnik, ale działa i co dalej?Re: Zatarłem silnik, ale działa i co dalej?
  • Data: 2009-05-22 13:47:20
    Temat: Re: Zatarłem silnik, ale działa i co dalej?
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 22 May 2009 13:17:27 +0000 (UTC), "Matifz"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Hej, poratujcie.
    >Poniosło mnie i po kapitalnym remoncie DR650, dałem czadu i zablokowałem
    >silnik.

    Ale co? Spuchł tłok, czy wał przychwyciło? Na czym polegał remont?

    Nie bylo za ubogo i sie nie przegrzał czasem?

    Na forum FJ/FJR przerabiamy właśnie przytarcie po remoncie wskutek
    nieuszczelnienia jednego z kanałów olejowych i nietrzymania ciśnienia
    oleju.

    >Co radzicie żeby teraz zrobić. Nie przejmować się i dalej już na spokojnie
    >docierać, czy znowu remont?

    Remont zawsze zdążysz zrobić - jak działa bez żadnych ale, to ja bym
    jeździł. Z drugiej strony, wyjąć i rozpołowic silnik w DR to jedno
    popołudnie. Zalezy co było robione, jak silnik pracował przed
    zablokowaniem, z jakim odgłosem się zatrzymał, jak chodzi teraz itp.

    >Po czym poznam że jednak uszkodzenie jest poważne?

    Np. po opiłkach w oleju, po stukach z okolic wału.

    --
    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: