    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zastoj
    Date: Sat, 31 Jan 2015 12:35:53 +0100

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:54cc00df$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ja mam nadzieję, że jak będzie już technologia 1Gbit internetu pod
    > strzechą, to symetrycznie. Wtedy te wszystkie chmury mają jakiś sens.

    No właśnie. W sytuacji, gdy ilość i objętość danych rośnie, przepychanie
    tego przez 10 Mbps wydmuch to jak puszczanie pawia przez słomkę :P
    Można raz na jakiś czas, ale jak mnie najdzie i zechcę się ze światem
    dzielić długimi filmami HD z harcami swojego pieska, itp, to czekanie po
    godzinie na wydmuch jednego powiedzmy, że będzie nużące i wkurwiające.

    > Tobie może nie potrzebna, ja też póki co obchodzę się bez tego, ale
    > wygląda na to, że niedługo wszystko będzie "chmurowane".

    Pozostanie mi pustelnia jakaś, gdzie najwyżej, dla "niezapomnienia smaku"
    rozpołożę sobie coś na paru kompach po 10 Mbps i dla zabawy poprzesyłam
    pomiędzy nimi.
    I radio z mikrofonem/kluczem, jeśli jeszcze PLC nie zarżnie wszystkich pasm,
    takie liczniki na moim osiedlu prądownia pozakładała (szwajcarskie Landis
    Gyr E450). Zbieram na radio KF i jak mi będzie siało, to powiedzmy, że nie
    pozostawię tego bez rozpoznania :P
    Niedługo to wszystko się zawali pod własnym ciężarem, łącza i serwery pod
    ilością danych i ciężarem pamięci, radia pod ilością zakłóceń, samochody bez
    kontroli ruchu jak wieża na lotnisku rąbały by się co 100 metrów z powodu
    tłoku... Mam tylko nadzieję, że FB wreszcie padnie, bo tak, jak ten serwis,
    nic nie rozwaliło komunikacji w necie.
    Na szczęście są jeszcze zapaleńcy, co jedyną chmurę, z jaką się zetkną, to
    będą mieć chmurkę z papierosa, gandzi, ostatecznie z bąka, bo lubi
    fasolówkę, czy dobry bigos.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you