  • Data: 2013-07-09 14:49:21
    Temat: Re: Zastąpienie dławika w przetwornicy ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może Ci się przyda.
    > Kiedyś pomierzyłem zakłócenia na wejściu (220uF + 100n) LM2674 (12V na
    > 3V3) przy obciążeniu wyjścia 200mA rezystorami. Zakłócenia sięgają
    > 65dBuV. Limit zakłóceń na zasilaniu dla urządzeń informatycznych klasy B
    > to 46dBuV.
    > P.G.

    A nawet nie wiem, jakie to ma zakłócenia na wejściu, bo nie mierzyłem.
    To jest urządzenie "przemysłowe", i akurat co robi na wejściu nie ma
    znaczenia (zwłaszcza, że jest zasilane z akumulatora).

    Natomiast bardzo ważne, co ma na wyjściu - no i niestety okazało się, że
    ten LM2676 nieco za bardzo sieje, co spowodowało, że dalej , przed
    częścią analogową zawierającą wzmacniacze słabych sygnałów dałem
    dodatkowy stabilizator LM2931... No ale to dygresja.

    Ludzie, co z tymi dławikami ? Oczywiście mogę zrobić próbę na próbę, ale
    - teoretycznie - to jak ?