  • Data: 2011-03-08 09:41:15
    Temat: Re: Zasilanie wzmacniacza antenowego z kabla sygnalowego?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)>
    > Przebijam!
    >
    > Kumplowi wysiadł telewizor. Lampowy jak najbardziej (innych wówczas nie
    > bywało). Przyszedłem, jedna świecąca krecha w poprzek ekranu.
    > Posłuchałem, powąchałem, popatrzyłem w bebechy, poprosiłem o nożyczki,
    > ciachnąłem i telewizor zaczął działać.
    >
    > I zagadka - jakie było uszkodzenie i czego słuchałem, co wąchałem i
    > oglądałem?

    Ciekawe. Odchylanie pionowe jest, natomiast brak poziomego. Ty jednak
    przywróciłeś go nie na zasadzie "naprawy" czyli
    "uruchomienia/przywrócenia" czegoś, tylko przez usunięcie - no właśnie,
    czego? Przebicia? Mokre sznurki?

    Nie mam na razie pomysłu, nie siedziałem w telewizorach, za wyjątkiem
    Rubina 714d.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.