    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilanie - energia
    Date: Sat, 2 Jan 2010 18:51:06 +0100

    Użytkownik "Marian Krzak" <m...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hhld2b$6hq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mam problem z zasilaniem.
    >
    > Opisze to tak:
    > Mam dwa systemy, na pierwszej partycji WinXP, a na drugiej Vista.
    > Na żadnym z nich nie działa "Wyłącz ekran po" np. 10 minutach
    > Może sobie komputer stać bezczynnie przez całe godziny, a ekran ani
    > drgnie.
    > Zaznaczam, że ta opcja działała przez długie lata, a teraz przestała.
    > Aby sprawdzić dokładnie podłączyłem drugi dysk i zainstalowałem na nim
    > Windows7 i sytuacja ta sama, ekran nie gaśnie po np.10 minutach.
    > IMO nie jest to wada systemowa, a sprzętowa?.
> [...]
    Niekompatybilny monitor???
    Ja i tak zawsze wyłączam tę funkcję, bo Windows XP CZĘSTO ma
    problemy z wyjściem z tego STANU. Konieczny jest wtedy reset zamiast
    poruszenia myszką. Jak mam wyłaczyć komputer, to go WYŁĄCZAM na listwie.
    Wtedy żadne przypadkowe przepięcie go nie zabije.
    Robię tak od czasu, jak znajomemu zabiło skaner i aparat cyfrowy, bo
    zostawił podłączone
    do kompa, a w nocy była burza...

    Feromon