    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilanie DHT11
    Date: Fri, 02 May 2014 22:00:59 +0200

    W dniu 2014-05-02 15:07, wchpikus pisze:

    > A jak zasilasz kontroler?

    MCU jest zasilany właśnie z 3,3V. Podobnie jak cała reszta cyfrowej
    elektroniki. 5V mam na wejściu - z niego zasilana jest przetwornica i
    jeden moduł wyposażony we własny stabilizator.

    > Jak 5 to nie ma problemu, nie trzeba nic podciagac, podlaczasz
    > bezposrednio do wyprowadzen procka.
    > Jak 3V, to na 3V powinien dzialac, ale glowy nie dam.

    Są dwie kwestie do rozpatrzenia:
    1) Czy ten układ wystawia sam własne VCC na pinie DATA, przez co może mi
    upalić procesor? Jeśli jest tam otwarty kolektor, to wystarczy
    podciągnąć do linii 3,3V, biorąc pod uwagę następny punkt.
    2) Czy czujnik rozpozna niższy poziom napięcia jako logiczną jedynkę?

    > W jakim ukladzie pracuje?

    Co przez to rozumiesz?